українська російська англійська
"100 кращих товарів України" - це якість і вихід на світові ринки
02.11.2013 | 13:00
Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі

Маркетинг і якість товарів – два ключових питання, що допоможуть українським товаровиробникам зайняти належне місце на світових ринках.  На цьому наголосив Перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Анатолій Максюта під час відкриття 10-ї ювілейної Всеукраїнської виставки-конкурсу якості продукції  «100 кращих товарів України».

«Ми можемо виробити, але не завжди можемо належним чином представити і продати. Маркетинг – це особливий вид діяльності, який ще недостатньо освоєний нашими виробниками. Поєднання технічних стандартів з грамотною маркетинговою діяльністю -  ті два питання, вирішивши які наші виробники зможуть просуватися на ринки», - висловив упевненість Анатолій Максюта.

Він також зазначив, що проведення таких заходів, як конкурс «100 кращих товарів України», допомагає Уряду у визначенні подальших дій, і робить більш продуктивним діалог влади з підприємцями з просування реформ і поліпшення бізнес-клімату в Україні.

«Основна мета конкурсу - об'єднання зусиль влади і бізнесу, направлене на поліпшення добробуту громадян, на підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції на внутрішньому та світовому ринках», - сказав Перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі.

На сьогодні «100 кращих товарів України» - це єдиний державний конкурс, який дає змогу споживачам зробити правильний вибір серед різноманіття товарів та послуг, а підприємствам – отримати достойну оцінку своєї продукції.

 «Подібні виставки-конкурси демонструють наші можливості. Ми разом зможемо підняти якість і конкурентоспроможність нашої продукції. Дії Уряду і діяльність виробників дадуть можливість не тільки закріпитись на ринку України, а й завоювати ринки СНД, Європи і практично всього світу. Такі можливості є, але треба багато працювати. На технічному рівні, у деталях, ще багато проблем. І наші підприємства Стандартметрології, що організовують ці конкурси, є одними з ключових у допомозі підприємцям, для того, щоб привести свої стандарти до відповідної якості, щоб ця якість відповідала світовим зразкам», - сказав Анатолій Максюта.

Довідково

У 2013 році на загальнодержавному етапі конкурсу взяло участь 246 підприємств різних галузей економіки з 272 видами продукції.

У розрізі номінацій:

- продовольчі товари – 117 видів,

- промислові товари для населення – 51 вид,

- товари виробничо-технічного призначення – 56 видів,

- вироби народних художніх промислів – 3 види ,

- роботи та послуги – 45 видів.

У розрізі категорій:

- 128 малих підприємств (52%),

- 59 середніх підприємств (24%),

- 59 великих підприємств (24%).

 

 

 

версія для друку