українська російська англійська
Електропоїзди Інтерсіті+ проходять додатковий огляд перед експлуатацією в зимових умовах
11.11.2013 | 15:34
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Адаптація електропоїздів Інтерсіті+ до зимових умов має завершитися до 15 листопада. Про це повідомили в Українській залізничній швидкісній компанії.   

Під час попереднього комісійного огляду швидкісних електропоїздів гендиректор Укрзалізниці Сергій Болоболін галузі зауважив, що підготовка нового рухомого складу до осінньо-зимового періоду 2013-2014 років включатиме  цілий перелік видів технічних робіт.

На виконання завдань щодо безперебійної роботи електропоїздів в умовах осінньо-зимового періоду спеціалістами УЗШК та представниками компанії Hyundaі були підписані узгоджені «Пропозиції по комплексній модернізації електропоїздів серії  HRCS2» та список мінімальної кількості запчастин, що мають бути накопичені на ТПС Дарниця для необхідної заміни.

Наразі корейські фахівці спільно з українськими виробниками закінчують роботи з модернізації швидкісних поїздів, що дозволить в майбутньому зменшити вплив погодних факторів на експлуатацію нового рухомого складу. Зокрема, на усіх швидкісних поїздах уже встановлено новий тип струмоприймачів. «Нові струмоприймачі дозволять стабілізувати процес струмознімання в умовах швидкісного режиму, що дозволить покращити їх взаємодію з контактною мережею», – пояснив Сергій Болоболін.

Тепер на струмоприймачах встановлені аеродинамічні профілі для стабілізації процесу струмознімання в умовах швидкісного режиму. Крім того, на першому етапі, для підвищення надійності обладнання під час експлуатації, виконано модернізацію підвагонного обладнання для запобігання попаданню снігу, вологи та пилу.

З 1 по 15 листопада, розповідають в УЗШК, фахівці виконують ревізію міжвагонних з'єднувальних кабелів, встановлюють додаткові вхідні решітки вентиляції тягових двигунів для захисту систем від забивання снігу; модернізують системи живлення та водопостачання санвузла, клапанів вакуумних туалетів, нагрівальних елементів і датчиків температури клімат-системи, оснащують підніжки автодверей захисними коробами тощо.

Продовжують виконуватися роботи щодо заміни труб подачі піску, кранів зливу масла, кабелів головного резервуару, салонних склопакетів та лобових склопакетів, модернізації компресорів клімат-системи.  

Корейська сторона спільно з українськими виробниками продовжує виконувати роботи з модернізації світловідбивних смуг лобової частини головного вагона, встановлено 20 з 40 смуг, закінчення робіт заплановано до 15.11.2013.

  Причини несправностей електропоїздів виробництва Hyundai Rotem були враховані при проведенні модернізації електропоїздів. Перший етап модернізації було розпочато в січні 2013 року. Загалом на першому етапі було проведено 16 модернізацій, на даний час проводиться другий етап модернізацій при проведенні якого заплановано  виконати 12 модернізацій, що дозволить зменшити вплив погодних факторів.

  Також, на даху вагонів електропоїздів встановлені системи відеоспостереження, що дають можливість встановити причину пошкодження струмоприймачів та стану контактної мережі цілодобово і надалі попереджати подібні ситуації.

У період до 15 листопада заплановано провести осінній комісійний огляд електропоїздів серії HRCS2, в ході якого буде виконано перевірку їх готовності до експлуатації в зимовий період та остаточно усунено виявлені недоліки.

Аби електропоїзди вийшли на колію у бездоганному стані, на Технічній пасажирській станції організовано триступеневий контроль якості виконаних робіт при проведенні сервісно-технічного обслуговування рухомого складу. Із кінця серпня за виконанням робіт стежать штатні приймальники.

У пунктах обороту електропоїздів (Харків, Дніпропетровськ, Донецьк, Львів) у разі необхідності будуть постійно чергувати працівники компанії  Hyundai Rotem або ДП «УЗШК» для обслуговування електропоїздів. Якщо в процесі експлуатації електропоїздів виникне потреба в їх супроводженні корейськими фахівцями то таке супроводження буде організовано для швидкого усунення несправностей на шляху слідування. Для локомотивних бригад організовано гарячу лінію зв’язку з фахівцями Hyundai Rotem для оперативного усунення несправностей в процесі експлуатації.

До 15 листопада весь рухомий склад Інтерсіті+ буде готовий до експлуатації в зимовий період – запевнили представників Укрзалізниці фахівці компанії Hyundai.

Раніше повідомлялося, що залізничники завершили підготовку інфраструктури та господарств до роботи взимку.

 

 

 

версія для друку