українська російська англійська
У кожному районі Харкова розпочали роботу територіальні підрозділи Центру надання адмінпослуг
12.11.2013 | 09:21
Харківська ОДА

З 11 листопада 2013 року у кожному районі міста Харкова розпочали роботу територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг. Для зручності мешканців міста підрозділи Центру розміщуються на перших поверхах Адміністрацій районів Харківської міської ради. У територіальних підрозділах Центру надання адміністративних послуг м. Харкова надається близько 120 адміністративних послуг.

Серед найбільш популярних послуг, за якими можна звернутися до центрів, є видача паспорта громадянина України, посвідчення ветерана війни, ветерана праці, отримання довідки з державного земельного кадастру, реєстрація фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, приватизація житла, взяття на квартирний облік та багато інших.

Також у кожному підрозділі представниками суб'єктів надання адміністративних послуг ведуться консультації, у тому числі міграційної та реєстраційної служб, Держземагентства.

Територіальні підрозділи забезпечують щоденний прийом громадян, зручне та оперативне отримання адміністративних послуг фізичними та юридичними особами, максимальне спрощення організації та технологій їх виконання, відкритість і прозорість умов при розгляді звернень фізичних і юридичних осіб.

На Харківщині у кожному районі і місті обласного підпорядкування вже працюють Центри надання адміністративних послуг.

 

версія для друку