українська російська англійська
Гаряча лінія ДЦЗ збиратиме інформацію щодо проблем з виплатою допомоги по безробіттю
14.11.2013 | 17:46
Прес-служба Міністерства соціальної політики

Державний центр зайнятості посилив контроль за виплатою допомоги по безробіттю. Про це повідомила директор Державного центру зайнятості Лариса Сідельнікова. За її словами, відбуватиметься це за допомогою гарячої лінії ДЦЗ.

«З цього тижня гаряча лінія центру зайнятості працює в новому режимі. Відтепер фахівці не тільки надаватимуть консультації щодо прав та можливостей пошукачів роботи, а ще й збиратимуть інформацію щодо стану виплат допомоги по безробіттю. Це посилить контроль за цим процесом», - сказала вона.

Директор пояснила, що такий крок – вимушений, оскільки до Державного центру зайнятості з регіонів надходить багато скарг, пов'язаних з фінансуванням та виплатою допомог по безробіттю. «Запровадження такого інтерактивного спілкування дозволить нам не тільки поліпшити соціальний захист найбільш незахищених громадян, а й оперативно вирішувати наявні проблеми з виплатами, якщо вони десь виникатимуть з вини працівників місцевих центрів зайнятості. Саме таке завдання поставила Міністр соціальної політики Наталія Королевська перед усіма установами системи соціального захисту», - сказала вона.

Таким чином, за словами Лариси Сідельнікової, повідомити про проблеми з виплатами допомоги по безробіттю можна у робочі дні з 9-ї ранку до 18-ї вечора за телефоном 0-800-50-50-60. Крім того, у будь-який час можна залишити повідомлення на інформаційному порталі Державного центру зайнятості http://www.dcz.gov.ua .

«Усі звернення щодо проблем із виплатою допомоги по безробіттю незалежно від того, як саме вони потрапили до фахівців ДЦЗ, збиратимуться в єдину базу. Таким чином, ми одержимо поіменний список тих, у кого виникли проблеми з одержанням такої допомоги», - сказала вона.

Крім того, за її словами, вже розроблено графік візитів у регіони фахівців Державного центру зайнятості. «Здійснюючи контроль на місцевому рівні, наші фахівці зможуть моніторити реальну ситуацію, реагувати в режимі on-line на гострі питання, які сьогодні виникають у населення», - зазначає директор ДЦЗ.

версія для друку