українська російська англійська
Кількість перевірок підприємців буде впорядкована в залежності від виду діяльності
20.11.2013 | 13:37
Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України пропонує впорядкувати кількість перевірок, що здійснюються Держспоживінспекцією України, залежно від ступеня ризику і критеріїв, за якими цей ризик оцінюється. Мінекономрозвитку підготувало проект відповідної Постанови Кабінету Міністрів України, про це повідомив заступник директора департаменту розвитку торгівлі Мінекономрозвитку Сергій Литвиненко.

Цей документ, за словами експерта Мінекономрозвитку, дозволить суттєво зменшити регуляторне навантаження на бізнес, спростить порядок організації та періодичність здійснення планових заходів державного нагляду, що сприятиме підвищенню ефективності співпраці Держспоживінспекції із суб’єктами господарювання.

«Прийняття Постанови, розробленої Міністерством,  забезпечить більш ефективну реалізацію прав споживачів, упереджатиме потрапляння небезпечних, неякісних, фальсифікованих або контрафактних товарів на споживчий ринок і при цьому не буде додатково навантажувати підприємців», -  упевнений Сергій Литвиненко.

Документ розроблено на виконання Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2013-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава».

Проект Постанови, пояснювальна записка до нього та аналіз регуляторного впливу розміщено на веб-сайті Мінекономрозвитку у розділі «Обговорення проектів документів». Зауваження та пропозиції до проекту Постанови приймаються впродовж одного місяця з дня оприлюднення проекту.

Довідково

Результати діяльності у І півріччі 2013 року свідчать, що з перевірених 12 тис. суб’єктів господарювання (щодо дотримання ними вимог законодавства про захист прав споживачів у сфері торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг) порушення встановлено у понад 78% випадках перевірок.

Протягом І півріччя 2013 року до територіальних органів Держспоживінспекції України надійшло понад 14,3 тис. пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. Як засвідчує аналіз, 48,6% звернень споживачів стосується якості наданих послуг (з них: 40,2% – житлово-комунальні послуги, 4,7% – послуги зв'язку); 36,6% – якість непродовольчих товарів; 7,3% – якість продовольчих товарів, 3,2% - придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані та 1,9% – порушення у сфері ресторанного господарства.

За звітний період органами у сфері захисту прав споживачів перевірено якість та безпеку товарів, надання послуг (робіт) на суму понад 142 млн. грн. Попереджено придбання і використання населенням України недоброякісних продовольчих, непродовольчих товарів та послуг на суму понад 24,5 млн. грн., що становить понад 17% перевіреної продукції.

 

 

версія для друку