українська російська англійська
Мінінфраструктури обговорює з колективами портів хід реалізації реформи портової галузі
22.11.2013 | 15:15
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Представники Міністерства інфраструктури України продовжують регулярні обговорення ходу реалізації реформи морських портів з трудовими колективами.

Днями такі зустрічі під головуванням директору департаменту державної політики в галузі морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Володимира Севрюкова та за участю представників ДП «АМПУ», трудових колективів підприємств, галузевої профспілки, роботодавців та представників Міністерства інфраструктури України відбулись з представниками Маріупольського, Херсонського, Скадовського та Бердянського портів.

Традиційно заходи проходять у рамках двосторонньої соціально-економічної ради у галузі морського транспорту, учасниками якого є Профспілка працівників морського транспорту України (ПРМТУ) і Федерація роботодавців транспорту України (ФРТУ).

Під час зустрічей учасники обговорили особливості  майбутніх концесійних процесів у морських портах та питання спільної роботи Міністерства інфраструктури, профспілкових організацій та Федерації роботодавців.

Як зазначили учасники, перший етап реформування галузі відбувся успішно і жоден портовик у процесі розділення адміністративної та господарської функцій між адміністрацією морського порту та державним підприємством – морським торговельним портом не втратив свого робочого місця та соціальних гарантій.

За словами голови ПРМТУ Михайла Кірєєва, у трудових колективах портів все спокійно, порти працюють стабільно. «Багато в чому це стало можливим завдяки конструктивним і зваженим діям Міністерства інфраструктури, послідовної реалізації реформи», – зазначив він.

Володимир Севрюков нагадав, що 24 жовтня відбулася зустріч з делегатами профспілкових комітетів, під час якої Міністерство інфраструктури розповіло про хід реформи портової галузі.

«З цього року ми також почали активно працювати з роботодавцями. Ми вперше підписали Галузеву трьохсторонню угоду: Мінінфраструктури, профспілки і роботодавці. Відтак вирішено спільно проводити роз’яснювальну роботу на підприємствах», – повідомив він.

За словами Володимира Севрюкова, у першу чергу поїздки заплановані в порти, в яких очікується реалізація потенційних інвестиційних проектів, адже під час підготовки концесійних конкурсів будуть враховані всі побажання профспілкових організацій та трудових колективів морських портів. «На даний час фіксується значне зацікавлення з боку інвесторів, у тому числі іноземних, у розвитку проектів у морських портах. А це, в свою чергу, доказ чіткої перспективи сталого розвитку для кожного морського порту країни», – вважає він.

Голова Федерації роботодавців транспорту України Орест Климпуш підкреслив, що у морській галузі нарешті діє закон, який враховує світовий досвід, дозволяє знайти і відкрити двері для інвестицій.

Підтримав його і директор ДП «Маріупольський морський торговельний порт» Олександр Олійник. Він зауважив, що сьогодні підприємство завантажене і працює стабільно, завдяки чому вирішуються економічні та соціальні питання. «Але порт потребує подальшого розвитку і вимагає значних інвестицій, адже термінали були побудовані ще в радянські часи і потребують модернізації. Ми зобов'язані скористатися ситуацією і можливостями, які дає реформа. Цілком очевидно, що перше, що необхідно зробити – оновити технології і думати про розширення порту», – вважає Олександр Олійник.

За словами Володимира Севрюкова, сьогодні завдяки злагодженій роботі колективу Маріупольський порт працює стабільно та демонструє високі виробничі результати. «Ми побачили, що інфраструктура порту і вантажовласник – єдині. У Маріупольському порту побачили жодного вільного причалу - така кількість вантажів і суден, що стоять під завантаження в акваторії», – додав він.

 

версія для друку