українська російська англійська
На гарячу телефонну лінію Держспоживінспекції найбільше нарікань на якість побутової техніки
25.11.2013 | 15:25
Прес-служба Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів

25 листопада 2013 року керівництво Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів провело гарячу телефонну лінію «На зв’язку Держспоживінспекція України»

Протягом години  роботи «гарячої лінії» отримано дзвінки з різних регіонів України, які стосувалися стану споживчого ринку, зокрема, проблем неякісної побутової техніки.

Найбільше людей хвилювало те, «як», «де» і «з чиєю допомогою» можна захистити свої права та інтереси, відшкодувати збитки, отримати гарантії щодо покарання порушників чинного законодавства. Споживачі скаржилися не лише на неякісний товар: мікрохвильові печі, фени, електричні бритви тощо, а й на якість обслуговування, адже продавці-консультанти торгівельних закладів, які реалізують побутову техніку, не надають повну, вичерпну та достовірну інформацію про товар та можливі проблеми під час його використання. Керівництво Держспоживінспекції України пояснило споживачам, що необхідно обов’язково зберігати розрахунковий документ – чек, протягом всього гарантійного строку, перевіряти заповнення гарантійного талону, а також обов’язково перевіряти роботу побутового приладу у торговельній залі. Необхідно усвідомлювати, що сьогодні побутові прилади – це невід’ємна частина нашого буття, проте саме від їхньої безпеки залежить наше з вами життя та життя наших близьких та рідних.

Крім того, споживачів хвилювали питання якості продуктів харчування, терміну їх придатності, а також якості житлово-комунальних послуг тощо.

 

 

версія для друку