українська російська англійська
Н.Королевська: Пріоритетом роботи Мінсоцполітики є підвищення якості соціальних послуг
28.11.2013 | 09:33
Прес-служба Міністерства соціальної політики

Мінсоцполітики орієнтується на досягнення головної мети – створення в Україні сучасної, гнучкої, прозорої системи, яка надаватиме людям адресні, якісні та доступні соціальні послуги. Про це сказала Міністр соціальної політики Наталія Королевська під час виступу на Всеукраїнській конференції «Реформування системи соціальних послуг: досягнення та перспективи».

«На даний момент система соціальних послуг в Україні перебуває на стадії активного реформування. Наша мета - створити в Україні сучасну, гнучку, прозору систему, яка надаватиме людям адресні, якісні та доступні соціальні послуги. Щоб кожна людина, яка опинилася у складних життєвих обставинах, була впевнена – її не залишать наодинці з проблемами. Щоб люди знали, яку підтримку вони можуть отримати, і мали можливість реально скористатися нею», - сказала Наталія Королевська.

Вона уточнила, що у березні 2012 року було прийнято зміни до Закону «Про соціальні послуги». Урядом також затверджено відповідну Стратегію, а у березні 2013 р. схвалено план її реалізації на період до 2016 року.

Міністр зазначила, що ключовим пріоритетом діяльності Мінсоцполітики є підвищення якості соціальних послуг. Зокрема, вже зараз розпочато процес залучення недержавних суб’єктів до надання соціальних послуг, що дозволить обрати найбільш ефективний спосіб вирішення проблеми.

Крім того, розпочато процес стандартизації соціальних послуг. «Розмови про необхідність стандартів велися вже давно, проте тільки в цьому році нам вдалося зрушити це питання. Стандартизація послуг сприятиме підвищенню якості їх надання, незалежно від того, якою установою і в якому населеному пункті вони надаватимуться», - зазначила Наталія Королевська.

Також вона акцентувала увагу на тому, що Мінсоцполітики працює над скороченням кількості документів, які необхідні для отримання соціальних послуг і допомоги.

«Наша мета – щоб людина могла отримати усі послуги, маючи на руках лише паспорт, а всю решту документів збере соціальний працівник. Кроки в цьому напрямку вже зроблені. Зокрема, прийнято закон, який зменшує кількість документів для отримання допомоги по народженню дитини. В цілому ми прагнемо досягти такого результату, щоб отримуючи соціальні послуги, людина відчувала, що про неї справді піклуються», - сказала вона.

версія для друку