українська російська англійська
Українська Укрзалізниця святкує 22-річчя
13.12.2013 | 11:13
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

14 грудня виповнюється 22 роки із часу створення Державної адміністрації залізничного транспорту України. У інтерв’ю галузевій газеті «Магістраль» генеральний директор Укрзалізниці Сергій Болоболін назвав основні досягнення року та окреслив перспективи розвитку галузі.

Укрзалізниця готова збільшувати обсяги перевезень та продовжувати структурні перетворення галузі. За словами очільника Укрзалізниці, стабільна економічна ситуація та зростання виробництва дозволять галузі заробляти, а значить зберегти робочі місця, заробітні плати та інвестувати в оновлення парку і програми соціального захисту.

Генеральний директор Укрзалізниці привітав працівників галузі зі святом та підкреслив, що саме завдяки спільним зусиллям та відданості обраній справі залізничникам вдається виконувати непрості завдання з розвитку галузі. «Ми з вами зробили вже багато добрих справ, і попереду їх ще чимало. Саме нашому колективу належить реформувати галузь та здійснити її масштабне оновлення. Сильними сторонами залізничників завжди були згуртованість, професіоналізм та любов до своєї справи. Впевнений, що завдяки цьому галузь подолає всі труднощі і досягне успіху», – звернувся до залізничників очільник галузі Сергій Болоболін.

Серед вагомих здобутків генеральний директор виділив вихід Укрзалізниці на міжнародний ринок фінансового капіталу, початок оновлення парку локомотивів та вантажних вагонів, реалізацію програми будівництва житла для залізничників та збереження соціальних гарантій для працівників галузі в умовах зменшення доходів і обсягів перевезень вантажів.

«У нас і зараз є успішний досвід із залучення коштів: наприклад, широко повідомлялося про те, що в 2013 р. Укрзалізниці вдалося розмістити на вигідних для галузі умовах євробонди на суму 500 млн доларів – без гарантій держави. Це дійсно демонструє дуже високий рівень довіри до нашої галузі, її потенціал і зацікавленість з боку інвесторів», – зазначив Сергій Болоболін.

Він розповів, що цього року у галузі почали оновлювати парк тягового рухомого складу. «Три локомотиви ВЛ11М6 прибули, а всього до кінця року 11 тбіліських електровозів мають прибути до України. Сподіваюся, отримаємо сім «сінарівських» 2ЕС10. На наступний рік планується для Придніпровської дороги придбати 27 вантажних електровозів ВЛ11М6. Орієнтовно 35 луганських локомотивів – 2ЕЛ4 – очікуємо для Донецької залізниці, і сподіваємося, що два електровози від «Луганськтепловозу» прийдуть у цьому році», – розповів генеральний директор Укрзалізниці.

Також, за його словами, до нових піввагонів, яких нині у вантажному парку Укрзалізниці 2,3 тис. одиниць, наступного року додасться ще 800 за договором Донецької залізниці.

Наступного року Укрзалізниця продовжить масштабні проекти з розвитку залізничної інфраструктури, зокрема, розпочне електрифікацію на ділянці Долинська – Миколаїв – Херсон – Вадим – Джанкой протяжністю 394 км для виходу до портів Чорного моря. «Це буде одним із найбільш капіталомістких і складних об'єктів, над якими нам належить працювати. Електрифікація напрямку дозволить знизити споживання дизпалива на тягу поїздів у розмірі близько 90 тис. т на рік, а викиди газів в атмосферу зменшаться майже на 300 тис. т на рік», – зауважив Сергій Болоболін.

Також, за його словами, продовжуватиметься робота з удосконалення послуг для вантажовідправників. Зокрема, в Українському транспортно-логістичному центрі незабаром буде організовано цілодобовий контакт-центр для підтримки клієнтів і підвищення ефективності вантажної роботи. «Наша робота тепер максимально автоматизована – і усі питання, що стосуються організації перевезення, планування і договірних відносин, можна вирішувати дистанційно», – зазначив  генеральний директор Укрзалізниці.

У 2014 році Укрзалізниця, як і раніше, збереже соціальні гарантії працівникам і активно реалізовуватиме програму житлового будівництва: не менше 100 квартир у новобудовах на кожній із залізниць здаватимуться в експлуатацію.  

Окрім того, Укрзалізниця продовжить реалізацію плану дій з реформування залізничного транспорту. «Якщо ми будемо мати зрозумілу,  прозору, чітку, як у всьому світі, структуру господарювання, вибудувану за міжнародними принципами фінансову і управлінську систему, то ми будемо набагато привабливішими для інвесторів. А значить, швидше могли б   модернізувати власні активи, оновити їх, розвиватися, покращувати економіку галузі, а отже і соціальні стандарти для наших співробітників. Це все взаємопов'язано», – наголосив Сергій Болоболін.

 

версія для друку