українська російська англійська
Морські порти розробили довгострокові Плани розвитку відповідно до Стратегії
18.12.2013 | 17:24
Прес-служба Міністерства інфраструктури

17 грудня у Міністерстві інфраструктури України обговорили питання подальшого розвитку морських портів України. Зокрема, йшлося про хід реформування галузі, підсумки роботи підприємств за 2013 рік та плани роботи морських портів у короткостроковій та довгостроковій перспективі.

У розширеній нараді під головуванням заступника Міністра інфраструктури Дмитра Демидовича взяли участь директор департаменту державної політики в галузі морського та річкового транспорту Володимир Севрюков, голова ДП «Адміністрація морських портів України» Юрій Васьков, керівники морських портів України та філій АМПУ.

«Сьогодні ми вже можемо підбити попередні підсумки роботи за рік. Майже усі процеси, які ми розпочали в рамках першого етапу реформування галузі, завершилися успішно, єдине що, деякі з них потребували додаткового часу. Адже багато рішень приймалися та відпрацьовувалися на практиці вперше. За цей період ми провели масштабну реорганізацію, створили Адміністрацію морських портів України, розподілили обов’язки між АМПУ та державними підприємствами – морськими портами, розробили низку необхідних для реалізації реформи нормативних документів: постанов Кабінету Міністрів, розпоряджень, наказів, змін до чинних законів тощо. Головними цілями нашої спільної роботи були і залишаються підвищення конкурентоздатності та ефективності роботи галузі, та її модернізація у партнерстві з приватними інвесторами», – зазначив Дмитро Демидович.

Він також наголосив, що головним пріоритетом роботи поточного та наступного років є забезпечення інтересів трудових колективів та соціальної стабільності. «Необхідно постійно працювати з людьми, забезпечувати їхнє розуміння всіх процесів реформування галузі. Адже стала робота усього портового комплексу можлива лише за умови активного залучення працівників до обговорення та прийняття рішень щодо шляхів розвитку та перспектив їх підприємств. Не можна допускати виникнення соціальної напруги у трудових колективах. Тільки за умови ефективної співпраці всіх ланок підприємства галузі працюватимуть ефективно», – вважає заступник Міністра.

За його словами, кожен керівник, кожен начальник порту повинен думати і працювати на перспективу та готувати обґрунтовані пропозиції для потенційних приватних інвесторів.

«Я розумію, що ще не всі підприємства детально розробили інвестиційні пропозиції, але ми ставимо таке завдання: створювати на підприємствах робочі групи у складі фахівців з державних стивідорних компаній  та філій АМПУ для розробки саме таких ТЕО інвестиційних проектів, які орієнтовані на Плани розвитку портів», – доручив присутнім Дмитро Демидович.

Голова ДП «АМПУ» Юрій Васьков додав, що відповідно до Закону України «Про морські порти України» у липні цього року розпорядженням Кабінету Міністрів України була затверджена Стратегія розвитку морських портів України на період до 2038 року.

«Відповідно до цього документа у шестимісячний термін, тобто до 8 січня 2014 року, ми повинні подати до Кабінету Міністрів Плани розвитку 18 морських портів, які мають містити три перспективи: короткострокову, середньострокову та довгострокову. І подальший розвиток та функціонування морських портів відбуватиметься згідно з затвердженими Урядом Планами. АМПУ разом з Радами портів розробила проекти цих документів і на сьогодні вони сформовані з урахуванням усіх зауважень та пропозицій від членів Рад портів, до яких згідно з Законом «Про морські порти України»  сьогодні входять не лише державні підприємства, але й приватні інвестори, які реалізують свої проекти на територіях морських портів», – розповів голова ДП «АМПУ».

Кожен План розвитку порту містить 5 напрямків: днопоглиблення, розвиток інфраструктури морських терміналів, розвиток автомобільної та залізничної інфраструктури, а також інвестиції у інші напрямки.

«Плани розвитку портів, які ми сьогодні розглянули, створювалися в умовах невизначеності щодо співпраці портів з приватними інвесторами. Саме тому у цих документах закріплено, у першу чергу, ключові дії та процеси, які необхідно провести для модернізації та розвитку на кожного підприємства. Завдяки чіткому визначенню головних пріоритетів ці плани мають стати основою для подальшої ефективної роботи морських портів України», – підкреслив Дмитро Демидович.

 

 

 

версія для друку