«У сфері залізничного
транспорту в цьому році ми активізували два проекти міжнародного масштабу.
Перший - початок будівництва нового двоколійного залізничного Бескидського тунелю в Карпатах, який дозволить підвищити
товарообіг з Європою (існуючий тунель був побудований ще в 19 столітті). І
другий проект - це «Широка колія». У ньому беруть участь Україна, Росія,
Словаччина та Австрія. Буде створено єдиний безперервний залізничний
транспортний коридор з далекого Сходу Росії», - сказав Олександр Вілкул,
зазначивши, що через майбутній транспортний коридор з Азійсько-Тихоокеанського
регіону можна буде оперативно, без перевантаження у вагони з колії іншої ширини,
доставляти вантаж через Україну до центру Європи.
І, якщо за допомогою
морського транспорту проходження вантажу з далекого Сходу і Китаю до центру
Європи становить більше двох місяців, то завдяки проекту «Широка колія» це
можна буде зробити за два тижні. На сьогоднішній день розробляється техніко - економічне
обґрунтування проекту, в якому будуть зафіксовані всі технічні питання
будівництва об'єкта. За оцінками експертів, проект «Широка колія» дозволить
збільшити на 20 млн. тонн обсяги перевезень залізничним транспортом через
Україну.