українська російська англійська
Укрзалізниця планує модернізувати інфраструктуру на основних пасажирських і вантажних напрямках
31.12.2013 | 14:36
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Для подальшого розвитку залізничної інфраструктури України залізничники продовжують будівництво других колій та модернізацію існуючих колій власними коштами.

Зокрема, з метою підвищення пропускної спроможності і прискорення пасажирських поїздів модернізується дільниця швидкісного руху Гребінка – Полтава – Лозова, що дасть можливість збільшити розміри руху пасажирських поїздів з Києва у напрямках Харкова, Донецька. У наступному році буде продовжено поетапне будівництво других колій на дільниці Гребінка – Полтава. Раніше повідомлялося, що у 2012 році була побудована друга колія на перегоні Сагайдак – Братешки, де зараз встановлена швидкість руху для прискорених поїздів 160 км/год.

Крім того, у 2014 році заплановано побудувати другу колію на  одноколійному перегоні Яреськи – Федунка протяжністю 5 км, виконати електрифікацію з реконструкцією та будівництвом двоколійних вставок дільниці Долинська – Миколаїв. Для подальшого розвитку інфраструктури Південної залізниці на дільниці прискореного руху Гребінка – Полтава – Лозова підвищення пропускної спроможності, збільшення швидкості руху прискорених та пасажирських поїздів, подальшого максимального збільшення розмірів руху пасажирських поїздів з Києва у напрямках Харкова, Донецька  продовжується поетапне будівництво других колій на дільниці Гребінка – Полтава. Нагадуємо, що у 2012 році була побудована друга колія на перегоні Сагайдак – Братешки, де зараз встановлена швидкість руху для прискорених поїздів 160 км/год.

У 2014 році заплановано виконувати модернізацію колії на основних  напрямках вантажних і пасажирських перевезень Миронівка – П’ятихатки – Чаплине – Ясинувата, Дебальцеве – Вільхова, Микитівка – Дебальцеве – Чорнухине,  Вуглегірськ – Маріуполь, Стрий – Батьове, Лозова – Севастополь, Київ – Зернове, Київ – Жмеринка – Вапнярка, Київ – Підволочиськ, Харків – Куп’янськ – Тополі, Ворожба – Люботин. Жважаючи на наявний вантажообіг по залізницях та діючі норми проведення модернізації колії необхідно щорічно виконувати близько 800 км модернізаціїї колії.

 

версія для друку