Для подальшого розвитку
залізничної інфраструктури України залізничники продовжують будівництво других
колій та модернізацію існуючих колій власними коштами.
Зокрема, з метою
підвищення пропускної спроможності і прискорення пасажирських поїздів
модернізується дільниця швидкісного руху Гребінка – Полтава – Лозова, що дасть
можливість збільшити розміри руху пасажирських поїздів з Києва у напрямках
Харкова, Донецька. У наступному році буде продовжено поетапне будівництво
других колій на дільниці Гребінка – Полтава. Раніше повідомлялося, що у 2012
році була побудована друга колія на перегоні Сагайдак – Братешки, де зараз
встановлена швидкість руху для прискорених поїздів 160 км/год.
Крім того, у 2014
році заплановано побудувати другу колію на
одноколійному перегоні Яреськи – Федунка протяжністю 5 км, виконати
електрифікацію з реконструкцією та будівництвом двоколійних вставок дільниці
Долинська – Миколаїв. Для подальшого розвитку інфраструктури Південної
залізниці на дільниці прискореного руху Гребінка – Полтава – Лозова підвищення
пропускної спроможності, збільшення швидкості руху прискорених та пасажирських
поїздів, подальшого максимального збільшення розмірів руху пасажирських поїздів
з Києва у напрямках Харкова, Донецька
продовжується поетапне будівництво других колій на дільниці Гребінка –
Полтава. Нагадуємо, що у 2012 році була побудована друга колія на перегоні
Сагайдак – Братешки, де зараз встановлена швидкість руху для прискорених
поїздів 160 км/год.
У 2014 році
заплановано виконувати модернізацію колії на основних напрямках вантажних і пасажирських перевезень
Миронівка – П’ятихатки – Чаплине – Ясинувата, Дебальцеве – Вільхова, Микитівка
– Дебальцеве – Чорнухине, Вуглегірськ –
Маріуполь, Стрий – Батьове, Лозова – Севастополь, Київ – Зернове, Київ –
Жмеринка – Вапнярка, Київ – Підволочиськ, Харків – Куп’янськ – Тополі, Ворожба
– Люботин. Жважаючи на наявний вантажообіг по залізницях та діючі норми
проведення модернізації колії необхідно щорічно виконувати близько 800 км
модернізаціїї колії.