українська російська англійська
Торік Держсільгоспінспекція розглянула звернень майже від 7 тис. громадян
20.01.2014 | 13:36
Прес-служба Державної інспекції сільського господарства

Державна інспекція сільського господарства України в межах своєї компетенції та відповідно до законодавства забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на звернення до органів виконавчої влади. З цією метою систематично проводяться заходи для поліпшення роботи зі зверненнями громадян, ґрунтовно і всебічно розглядаються питання, порушені у зверненнях, ведеться робота над усуненням причин, що породжують скарги громадян.

Так, упродовж минулого року до Інспекції надійшло 2297 індивідуальних та колективних звернень від 6680 громадян з усіх регіонів України.

У розрізі областей найбільше звернень надійшло від жителів м. Києва, Київської, Дніпропетровської, Одеської областей та АР Крим. За формою найбільше звернень, це 84,3%, складають заяви та клопотання, а 15,7% – скарги. З усієї кількості 92,9% складають індивідуальні звернення та 7,1% – колективні.

Так, з усієї кількості звернень, що надійшли до Держсільгоспінспекції України лише 70 знаходяться на стадії розгляду, оскільки потребують додаткового вивчення. Крім того, 1000 звернень вирішено по суті, на 1087 – надані роз’яснення та рекомендації, а 26 - надіслано за належністю.

Слід відзначити, що за останній квартал минулого року, зменшилася кількість письмових звернень на особистому прийомі, оскільки під час прийому, керівництвом Держсільгоспінспекції України надаються кваліфіковані пояснення та рекомендації громадянам.

Зокрема, аналіз матеріалів та інформації, що стосується розгляду звернень громадян в Держсільгоспінспекції України, засвідчує відповідальне та кваліфіковане ставлення керівників структурних підрозділів до розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян. Керівництвом вживаються відповідні заходи, які допомагають об’єктивному вирішенню порушених питань.

 

версія для друку