українська російська англійська
Відкрито контакт-центр Укрзалізниці з організації перевезень вантажів
21.01.2014 | 09:56
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

20 січня урочисто відкрито контакт-центр Укрзалізниці з організації перевезень вантажів. Завдяки новому сервісу, створеному на базі ДП «Український транспортно-логістичний центр», клієнти зможуть отримувати повну інформацію стосовно організації перевезень вантажів в одному місці.

У відкритті контакт-центру взяли участь перший заступник генерального директора Укрзалізниці Віталій Жураківський, директор ДП «Український транспортно-логістичний центр» Володимир Іващук, експедитори, оператори та вантажовласники.

Як зазначив перший заступник генерального директора Укрзалізниці, основною метою створення контакт-центру є удосконалення надання послуг користувачам транспортною інфраструктурою. Зокрема, завдяки контакт-центру здійснюватиметься переорієнтація технології взаємодії із замовником послуг на режим он-лайн спілкування з оперативним вирішенням проблемних питань безпосередньо під час звернення.

«Будь-який користувач транспортною інфраструктурою отримає тут необхідну інформацію стосовно вантажних перевезень. Ми розраховуємо удосконалити якість обслуговування різних учасників ринку вантажоперевезень», – зазначив Віталій Жураківський.

За словами директора ДП «Український транспортно-логістичний центр» В.Іващука створення в структурі ДП «УТЛЦ» контакт-центру Укрзалізниці, який покликаний надавати інформаційну підтримку вантажовласникам та експедиторам під час організації вантажних перевезень, – це відправний пункт проекту з формування національного логістичного координатора.

«На першому етапі контакт-центр зосередить свою роботу на взаємодії з вантажовідправниками та операторами, а в перспективі він стане координатором усього логістичного ланцюга, який забезпечуватиме взаємозв’язок з різними організаціями, відомствами та міністерствами», – розповів В. Іващук.

За його словами, контакт-центр Укрзалізниці є інструментом вирішення проблемних питань, які виникають під час перевезення вантажів, шляхом взаємодії з усіма структурними підрозділами Укрзалізниці та іншими організаціями і установами, які беруть участь в організації перевезення вантажів. «Технологію роботи контакт-центру побудовано на постійному нарощуванні сервісних функцій завдяки розширенню зв’язків із контрагентами (експедиторами, автоперевізниками, судноплавними компаніями тощо)», – зазначив В. Іващук.

Він розповів, що на початковому етапі контакт-центр виконуватиме функції з прийому звернень від користувачів послуг, їх обробки, систематизації та організації зворотного зв’язку для вирішення питань, інформування клієнтів щодо стану будь-якого етапу перевезення від підписання договору до остаточного розрахунку, а також надання іншої довідкової інформації в режимі он-лайн.

Звернення приймаються на багатоканальний телефон контакт-центру за номером  +38 (044) 222-02-12 (залізничний: 5-22-22), факсом +38 (044) 309-79-15 (залізничний: 5-79-15) або на e-mail info_cargo@uz.gov.ua  та info_cargo@utlc-uz.com.ua . Окрім того, відповіді на найбільш актуальні запитання можна отримати на офіційному web-сайті ДП «УТЛЦ». 

Довідково

Структурний підрозділ Державної адміністрації залізничного транспорту України Державне підприємство «Український транспортно-логістичний центр» (ДП «УТЛЦ») розпочав свою діяльність 16 грудня 2011 року. Основним видом діяльності підприємства є організація перевезень вантажів територією України у вагонах державних та приватних власників, реалізація маркетингової стратегії і тарифної політики Укрзалізниці; проведення договірної роботи зі споживачами транспортних послуг; організація інформаційного супроводу перевезень; організація перевезень вантажів залізничним транспортом при взаємодії з іншими видами транспорту.

За два роки роботи центру у вагонах, якими оперує ДП «УТЛЦ», було перевезено більше 270 млн. тонн вантажів, із них – 3,3% – в імпортному сполученні, 21,4% – в експортному, 74,7% – в межах України та 0,6% – у транзитному сполученні. За цей період укладено 1905 договорів про надання послуг з організації перевезень.

версія для друку