українська російська англійська
У Держспоживінспекції України відбулася гаряча телефонна лінія
04.02.2014 | 16:04
Прес-служба Державної інспекції з питань захисту прав споживачів

Протягом години  роботи «гарячої лінії»  Голова Держспоживінспекції України Сергій Орєхов відповідав на дзвінки громадян, давав поради та допомагав у вирішенні спірних питань.

На гарячу лінію телефонували з різних регіонів України. Питання, які хвилювали громадян були такими:

 - дії споживача у разі порушень  підприємцем укладеного договору;

- чи можливо повернути товар замовлений дистанційно у Інтернет-магазині;

 - що робити, якщо придбаний акційний товар у супермаркеті має неналежну якість;

- якість бензину на українських АЗС.

Споживачів також цікавило «як?», «де?» і «з чиєю допомогою?» можна захистити свої права та інтереси, відшкодувати збитки. Сергій Орєхов у розмовах зі споживачами наголошував на тому, що жодне звернення не залишається поза увагою Держспоживінспекції України та її територіальних органів, а також прикладається максимум зусиль, аби попередити придбання і використання населенням країни неякісних продовольчих/непродовольчих товарів та послуг і робіт.

 

версія для друку