українська російська англійська
Розроблено техвимоги до програмного забезпечення GPS-моніторингу транспортних засобів автоперевізників
19.02.2014 | 12:55
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Фахівці Міністерства інфраструктури та Укртрансінспекції підготували технічні вимоги до розробки програмного забезпечення GPS-моніторингу транспортних засобів автоперевізників. Таким чином невдовзі буде створено єдину систему диспетчерського контролю за допомогою супутникової навігації, до якої мають бути підключені усі транспортні засоби, залучені до пасажирських перевезень на міжобласних, а згодом й на внутрішньообласних маршрутах.

Як повідомив голова Укртрансінспекції Євген Пронченко, під час круглого столу за участю представників ВААП та провідних компаній GPS-моніторингу, на сервер надходитимуть лише ті дані, що стосуються безпеки перевезень і жодним чином – комерційної діяльності автотранспортних підприємств.

«Техзавдання на розробку програмного продукту зараз проходить внутрішнє погодження у Міністерстві. Для проведення диспетчерського контролю Укртрансінспекцію цікавлять виключно: дотримання графіку та маршруту, швидкісного режиму та режиму праці і відпочинку водіїв. Це ті параметри, які впливають на безпеку руху. Ще одна вимога до оператора – покриття усієї території України. А все, що пов’язане з економічною діяльністю перевізника – інспекції не стосується», - наголосив Євген Пронченко.

Технічні вимоги до програмного продукту GPS-моніторингу після затвердження буде опубліковано та оголошено тендер. 

Мінінфраструктури вже тривалий час планомірно проводить роботу із запровадження диспетчерського контролю автоперевізників за допомогою системи глобального позиціонування, що стимулюватиме автоперевізників дотримуватися правил дорожнього руху та гарантувати безпеку своїх пасажирів. Наразі встановлення GPS-обладнання передбачено на міжобласних маршрутах, на черзі –внутрішньообласні.

«У чинному Законі «Про автомобільний транспорт» зазначено: Укртрансінспекція здійснює диспетчерський контроль роботи автоперевізників, які виконують перевезення на міжобласних маршрутах загального користування. А відповідно до Порядку проведення конкурсу на міжобласних маршрутах організатор має право затверджувати додаткові умови конкурсу – це наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті. На сьогодні підготовлено й надіслано до Кабінету Міністрів нову редакцію цього Порядку, якою передбачено надання додаткових балів за наявність у перевізника транспортних засобів, підключених за допомогою GPS до відповідного диспетчерського сервера організатора перевезень. Також планується запровадити диспетчерський контроль й на внутрішньообласних автобусних маршрутах», - розповів директор Департаменту автомобільного транспорту Мінінфраструктури Дмитро Петухов.

GPS-трекери, що були встановлені на транспортні засоби ще до запровадження єдиної системи GPS-моніторингу, не заборонятимуться. Головне, щоб це обладнання надавало на сервер необхідну інформацію для здійснення Укртрансінспекцією державного контролю.

 

версія для друку