українська російська англійська
Укрзалізниця впроваджує нові принципи роботи в організації перевезень вантажів залізничним транспортом
15.04.2014 | 11:16
ПРЕС-СЛУЖБА ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк поставив перед залізничниками першочергові завдання зі збільшення обсягів вантажообігу, підвищення якості послуг та організації інтерактивного спілкування з клієнтами залізниць. Про це йшлося під час спільної наради фахівців головного комерційного управління Укрзалізниці з операторами, експедиторами, вантажовласниками та іншими учасниками перевізного процесу. На зустрічі також були представлені нові принципи роботи в організації перевезень вантажів залізничним транспортом.

Головне - максимально організувати перевезення вантажів на всіх стадіях: і на етапі замовлення вагонів, і під час перевезення, і при видачі вантажів безпосередньо одержувачу.

«Перед залізничниками поставлено завдання максимально спростити укладання договорів із клієнтами, уникаючи при цьому всіляких бюрократичних перепон. Необхідно виходити напряму на вантажовласників, минаючі посередників. Слід також зазначити, що стоїть питання уніфікації договору, не прив’язуючись до типу рухомого складу», – повідомив начальник головного комерційного управління Юрій Меркулов.

З метою уніфікації договорів залізничники розробляють єдину форму для різних видів вантажного рухомого складу, що знаходиться на балансі підприємств Укрзалізниці.

Крім того, нині розробляється нова система контролю якості послуг, що надаються залізничним транспортом. Поки що точиться дискусія – на якій платформі це буде реалізовано. Або це буде контакт-центр Укрзалізниці, або офіційний сайт Укрзалізниці, або, взагалі, реалізовано через АС «Клієнт УЗ» .

«Важливо, аби клієнт мав змогу в режимі on-line контролювати всі етапи перевізного процесу. Тобто інтерактивна система повинна охопити всі рівні – починаючи від начальників станції й закінчуючи головним управлінням. Сподіваюся, що вже в найближчій перспективі ми представимо цей інструмент нашим клієнтам», – анонсував Юрій Меркулов.

Під час наради також стало відомо про зміни в роботі ДП «Український транспортно-логістичний центр» (ДП «УТЛЦ»). Зокрема, питання планування та оперативного управління вантажних перевезень будуть передані в головне управління перевезень. Питання, пов’язані з укладанням договорів щодо здійснення транзитних перевезень, а також розробка логістичних схем, підготовка тарифних пропозицій та пропозицій щодо удосконалення нормативно-правової бази – все це буде організовано в головному комерційному управлінні.

«У ДП «УТЛЦ» буде сконцентрована робота щодо управління рухомим парком і проведення розрахунків за вантажні перевезення, розширення додаткового сервісу шляхом реалізації концепції «єдиного вікна», а також подальшого розвитку поліпшення якості обслуговування клієнтури за допомогою Контакт-центру Укрзалізниці», – зазначив  Юрій Меркулов.

Раніше повідомлялося, що 20 січня було відкрито контакт-центр Укрзалізниці з організації перевезень вантажів, який покликаний надавати інформаційну підтримку вантажовласникам та експедиторам під час організації вантажних перевезень.

Довідково

Структурний підрозділ Державної адміністрації залізничного транспорту України Державне підприємство «Український транспортно-логістичний центр» розпочав свою діяльність 16 грудня 2011 року.

Звернення вантажовласників приймаються на багатоканальний телефон контакт-центру за номером  +38 (044) 222-02-12 (залізничний: 5-22-22), факсом +38 (044) 309-79-15 (залізничний: 5-79-15) або на e-mail info_cargo@uz.gov.ua та info_cargo@utlc-uz.com.ua. Окрім того, відповіді на найбільш актуальні запитання можна отримати на офіційному web-сайті ДП «УТЛЦ»:  www.utlc-uz.com.ua

 

 

версія для друку