українська російська англійська
Покращення надання адмінпослуг є першочерговим завданням керівництва земельного відомства
16.04.2014 | 18:21
Прес-служба Державного агентства земельних ресурсів

Керівництво Держземагентства України особливу увагу приділяє покращенню надання адміністративних послуг громадянам. Очільник земельного відомства Сергій Рудик під час першої зустрічі з керівниками територіальних органів землевпорядної служби визначив налагодження бездоганного обслуговування людей як першочергове та надзвичайно важливе завдання. Віднині буде посилено контроль за виконанням відповідних наказів та розпоряджень. Так, зокрема, за результатами перевірки керівництвом Держземагентства України прийнято рішення про звільнення Тетяни Гамайди з посади начальника управління Держземагентства у Броварському районі.

Нещодавно комісія Держземагентства України провела перевірку діяльності територіального органу у Броварському районі Київської області щодо надання адміністративних послуг. Як з’ясувалося, керівники районного управління земельних ресурсів не забезпечили належного прийому громадян щодо надання адміністративних послуг, у тому числі в суботу – не менше шести годин, що призвело до численних скарг громадян. Крім того, під час перевірки виявлено систематичне порушення строків надання адміністративних послуг. У районному управлінні досі не затверджено інформаційні та технологічні картки до кожної адміністративної послуги, не забезпечено облаштування у місцях прийому громадян інформаційних стендів із зразками відповідних документів та інформацією про отримання адміністративної послуги. У цьому територіальному органі земельного відомства так і не спромоглися забезпечити функціонування веб-сайту, на якому повинна розміщуватися інформація про порядок надання відповідних адмінпослуг.

Як висновок – жорстке кадрове рішення, що є рішучим кроком керівництва земельного відомства до наведення належного порядку стосовно надання адміністративних послуг громадянам.

 

версія для друку