українська російська англійська
Павло Шеремета закликав бізнес ефективніше скористатися автономними торговельними преференціями ЄС
17.04.2014 | 18:00
Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі
Європейський Союз в односторонньому порядку планує надати Україні автономні торговельні преференції з метою зменшення або скасування митних зборів ЄС на товари українського походження

Європейський Союз в односторонньому порядку планує надати Україні автономні торговельні преференції з метою зменшення або скасування митних зборів ЄС на товари українського походження. Причому цей крок ЄС робить у односторонньому порядку. Роз’ясненню умов доступу українських товарів на ринки країн ЄС у рамках автономного преференційного режиму для України була присвячена зустріч представників Уряду на чолі з Прем’єр-міністром України Арсенієм Яценюком із представниками бізнесу, яка відбулася 17 квітня.

«Бізнес  завжди зацікавлений у відкритті нових ринків для себе, а європейський ринок для українських товаровиробників у пріоритеті – він поруч, великий і ємкий. Цей захід –  наш посил бізнесу: скористайтеся можливістю, що відкривається», – наголосив у вступному слові Міністр економічного розвитку і торгівлі України Павло Шеремета.

Застосування автономних торговельних преференцій розпочнеться з 24 квітня й триватиме до 1 листопада 2014 року. До листопада 2014 року сторони очікують, що решта положень Угоди будуть підписані, будуть здійснені всі необхідні внутрішні процедури, відтак  розпочнеться застосування торговельних положень Угоди.

За основу введення автономного преференційного торгового режиму взято домовленості з лібералізації доступу до ринку ЄС у рамках Угоди про асоціацію, зокрема графік скасування ввізних мит ЄС і домовленості щодо обсягів тарифних квот. Та найважливіше, відзначили учасники зустрічі, що ці півроку дадуть можливість українським товаровиробникам випробувати і відчути усі вимоги й переваги європейського ринку у максимально сприятливому режимі, коли Україна зберігатиме всі захисні бар’єри власного ринку. Що дасть можливість українським підприємцям якомога краще підготуватися до роботи в нових умовах.

«Є фундаментальна фраза: маркетинг і інновації – дають результат, усе решта – то затрати. Ми повинні продавати ті українські товари, які адаптовані до європейського ринку. Ще краще продавати не тільки адаптовані, а й інноваційні товари, де практично немає конкуренції, тоді й ціна може бути вищою. Тому інновації стають дуже важливими. І це стосується всіх галузей», – наголосив Павло Шеремета.

Довідково

21 березня 2014 року під час саміту ЄС було підписано політичні положення Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. З української сторони політичні положення Угоди про асоціацію підписав Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк. Зі сторони Європейського Союзу – керівництво інституцій ЄС і глави держав або урядів 28 держав–членів ЄС. Підписання економічної частини Угоди планується орієнтовно в червні–липні 2014 року.

 

версія для друку