українська російська англійська
МОН: Ми прагнемо надати право голосу самим навчальним закладам
24.04.2014 | 15:44
Прес-служба Міністерства освіти і науки

«Школа сьогодні  тоне в постійних примусових акціях та заходах різноманітного спрямування. Ми прагнемо це припинити та надати право голосу самим навчальним закладам. Підкреслюю, не районним чи обласним відділами освіти, а школам, щоб  вони самі вирішували, чи брати їм участь в тій чи іншій акції, заході тощо», - наголосив заступник Міністра освіти і науки Павло Полянський під час виїзного засідання Комітету ВР з питань науки і освіти, що відбулося 23 квітня у Херсоні.

Також він звернув увагу на те, що систематична зміна навчальних програм та самих підручників були викликані бізнесовими інтересами. Це питання, за словами заступника Міністра, також буде унормоване.

«Уже сьогодні підсумкову атестацію можна проводити не за друкованими збірниками, а за розробками обласних інститутів, окрім атестації з української мови, оскільки для її проходження видано один-єдиний затверджений збірник», - підкреслив Павло Полянський.

Крім того, під час робочої поїздки на Херсонщину Голова Комітету ВР з питань науки  і освіти Лілія Гриневич і заступник Міністра освіти і науки Павло Полянський зустрілися зі студентами Херсонського державного університету. У зустрічі також взяли участь: Сергій Тріщанович – заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації, Андрій Яценко – директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Херсонської ОДА,  Борис Чижевськийзавідувач секретаріату Комітету з питань науки і освіти ВР та його заступник Олександр Домаранський.

Також Лілія Гриневич і Павло Полянський у супроводі директора Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Херсонської ОДА Андрія Яценка ознайомилася із специфікою роботи Цюрупинської спеціальної школи для дітей з особливими потребами та зустрілися із педагогічним колективом. Окрім того, у Цюрупинську відбулася зустріч з педагогами, керівниками навчальних закладів та начальниками управлінь освіти Цюрупинського, Голопристанського, Білозерського та Скадовського районів, де обговорювалися проблемні питання, які на сьогодні існують у сільських школах.

 

версія для друку