українська російська англійська
Борис Остапюк: Розвиток власного виробництва сприятиме створенню нових робочих місць
12.06.2014 | 13:35
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту України

Укрзалізниця запланувала на 2014 рік масштабну модернізацію рухомого складу. Про це  повідомив генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк під час огляду експозиції виробів залізничного призначення, запасних частин та послуг, що відбулася у Києві 12 червня на базі ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод».

«Залізничники запланували серйозну модернізацію рухомого складу, у першу чергу в умовах депо дизель-поїздів Д1, ДР1. Ця виставка дає розуміння, наскільки ми можемо задовольнити потребу в ремонті своїми запчастинами, щоб не витрачати кошти на імпорт й розвивати свої підприємства», - розповів генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк.

За словами очільника галузі, відмовившись від продукції комерційних структур, Укрзалізниця сприятиме розвитку власного виробництва та створенню нових робочих місць у галузі.  

Загалом на виставці більше 100 стендів зі зразками продукції для потреб залізничної галузі презентували представники вітчизняних підприємств і працівники різних господарств 6 залізниць України: локомотивних, вагоноремонтних депо, дистанцій колії, електропостачання, автоматики, телемеханіки та зв’язку тощо. Активну участь у виготовленні продукції беруть вагонні депо, ДП «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України» та ДП «Проектно-конструкторське та технологічне бюро рухомого складу». Чимало залізничних лінійних підприємств стали міні-заводами, які виготовляють від простих у виконанні гумових прокладок та металевих кришок до складних стендів для випробування електронних приладів сучасних локомотивів.

Експозиція продемонструвала потенціал сталевих магістралей з виробництва продукції. У перспективі планується виробити подальшу стратегію, в тому числі й із кооперації між депо, оскільки нині переважна їх більшість працює лише над задоволенням власних потреб, а могли б постачати продукцію у межах галузі без залучення сторонніх підприємств і самі відповідати за її якість. Це дозволило б не лише зменшити  незалежність від зовнішнього постачальника, а найголовніше — зберегти робочі місця у депо. Тож фахівці напрацьовують механізм взаєморозрахунків при реалізації продукції у межах залізничної галузі.

версія для друку