українська російська англійська
На Дніпропетровщині відкриють нові відділення гемодіалізу на майже 100 амбулаторій
13.06.2014 | 10:05
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОДА

На Дніпропетровщині відкриють нові відділення гемодіалізу, близько 100 нових амбулаторій, одразу 2 центральні диспетчерські «швидкої» та розмістять у медзакладах регіону відкритий список безкоштовних ліків. Про такі плани на майбутнє розповів в.о. директора департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації Ігор Македонський під час прес-конференції.

Він зазначив, що в області функціонує чотири відділення гемодіалізу – у Дніпродзержинську, Кривому Розі та два – у Дніпропетровську. На сьогодні обласним департаментом охорони здоров’я розглядається питання щодо відкриття ще двох таких відділень у Павлограді та Нікополі.

Також Ігор Македонський повідомив, що на сьогодні на Дніпропетровщині працює 401 амбулаторія сімейної медицини.  У більшої частини з них вже виконано ремонтні роботи. Планується, що завдяки фінансовій підтримці Світового Банку в області з’явиться ще 94 амбулаторії: 65 – у Кривому Розі та 29 – у Дніпропетровську.

Нарешті відкриється й збудована у Дніпропетровську центральна регіональна диспетчерська. 

«Ми припинили співпрацю з Нацпроектом через неякісні та несвоєчасні послуги. Та наразі ми маємо безліч комерційних пропозицій, – сказав Ігор Македонський. – Як тільки відбудуться торги, у диспетчерській буде встановлено довгоочікуване обладнання. Це відбудеться впродовж цього літа».

Ще одна диспетчерська з’явиться у Кривому Розі.

«Обидві установи будуть самодостатніми і зможуть перекривати можливості одна одної, що значно підвищить якість та доступність медичної допомоги», – зазначив Ігор Македонський.

Також він повідомив, що з метою протидії корупції у лікарнях області, кожен пацієнт зможе ознайомитися з переліком медикаментів, які він має отримувати безкоштовно.

«Вже найближчим часом відвідувачі лікарень зможуть побачити на дверях відділень лікарень перелік тих медикаментів, які закуповує держава», – запевнив керівник департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації.

 

версія для друку