українська російська англійська
У перший рейс зі столиці до Львова вирушив швидкісний електропоїзд Крюківського заводу
24.06.2014 | 19:23
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Укрзалізниця розпочала експлуатацію швидкісного рухомого складу вітчизняного виробництва. На умовах фінансового лізингу залізничники придбали два швидкісних двосистемних електропоїзди, виготовлені ПаРТ «Крюківський вагонобудівний завод».

«Сьогодні у перший рейс вирушив перший український швидкісний електропоїзд виробництва Крюківського заводу. Поїзди було зроблено ще 2 роки тому. Урядом на чолі з Прем’єр-Міністром України Арсенієм Яценюком прийнято програму з модернізації та оновлення рухомого складу Укрзалізниці. Окремим пунктом в ній передбачено купівлю цих двох електропоїздів», - підкреслив Міністр інфраструктури Максим Бурбак у спілкуванні з журналістами після презентації поїзду.

У перший рейс електропоїзд під №743 вирушив 24 червня за маршрутом Дарниця – Київ-Пасажирський – Львів, а з 1-го липня 2014 року обидва поїзди курсуватимуть у сполученні Київ – Одеса – Київ. У цілому поїзд ЕКр-1 експлуатуватиметься на всіх маршрутах обслуговування поїздів Інтерсіті+. Вартість проїзду та сервіс у поїздах виробництва Крюківського заводу теж відповідає класу Інтерсіті+.

Двосистемний електропоїзд у базовій комплектації складається із 9 вагонів. Їхня конструкція повністю відповідає вимогам санітарних норм з ергономіки, мікроклімату, освітленості, шуму і вібрації, а також безпеки. Інтер’єр салону виконаний з пластикових і металевих панелей з використанням зносостійких, екологічно чистих, важкогорючих матеріалів. Кузов вагонів виготовлений з нержавіючої сталі.

Для комфорту пасажирів у поїзді є буфет, система клімат-контролю та інші зручності, зокрема для роботи, розміщення ручної поклажі тощо. Одночасно поїзд може перевезти 609 пасажирів: у першому класі – 128, у другому – 479, ще два місця передбачені для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Максимальна експлуатаційна швидкість поїзда - до 160  км/год.

Крюківські швидкісні поїзди серії ЕКр1 успішно пройшли всі випробування на залізницях України та рекомендовані міжвідомчою комісією до експлуатації ще у квітні 2013 року.

Експлуатуватиме ці поїзди Українська залізнична швидкісна компанія. Згідно з договором термін сервісного обслуговування поїздів – 1 рік, гарантійного – 2 роки.

Загальна вартість двох поїздів, придбаних залізничниками в українського виробника, склала 400 млн грн.

 

версія для друку