українська російська англійська
Михайло Паньків: Укрпошта удосконалить тарифну сітку для корпоративних клієнтів
04.08.2014 | 14:27
ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

Для перетворення підприємства у мобільну та ефективну компанію, нам потрібно змінити структуру витрат, зосередившись на розвитку профільної поштової діяльності та мінімізувавши затрати на супутні обслуговуючі послуги. Про це в інтерв’ю газеті «Урядовий кур’єр»  повідомив в.о. генерального директора Укрпошти Михайло Паньків.

На сьогодні більше 38 тисяч листонош Укрпошти доставляють за рік понад 120 мільйонів пенсій, виконуючи тим самим надзвичайно важливу соціальну функцію для держави. Щороку понад 90-тисячний колектив працівників Укрпошти здійснює обробку та доставку споживачам майже 300 мільйонів поштових відправлень, 17,5 мільйона посилок та відправлень, 22 мільйони переказів. Безпосередня доставка пошти здійснюється до 15 мільйонів абонентських поштових скриньок. Окрім того, українці отримують за передплатою та вроздріб близько 10 тисяч найменувань періодичних видань, або понад мільярд примірників у рік.

Незважаючи на ці вражаючі цифри, частка Укрпошти на ринку поштових послуг впродовж останніх років суттєво зменшилась. За словами керівника Укрпошти, це пояснюється тривалою відсутністю реформ, неналежним рівнем автоматизації, відсутністю оптимізації виробничих процесів, логістики тощо.

Укрпошта є єдиним оператором, який покриває всю Україну трьома рівнями маршрутів: магістральним, внутрішньо обласним та міським-внутрішньорайонним. Підрахувавши суму усіх витрат на перевезення, які здійснює Укрпошта, можна знайти на ринку поштових перевезень набагато економічно вигідніші пропозиції.

«Тому деякі нерентабельні маршрути ми плануємо тимчасово віддати на підряд. Зекономлені від цього десятки мільйонів гривень на рік можна буде перенаправити на оптимізацію маршрутів та модернізацію автопарку. Через 3-5 років таким чином ми зможемо відновити державну логістичну мережу і відмовитися від підряду, знову здійснюючи перевезення самостійно, але вже рентабельно», - зазначив Михайло Паньків.

З розвитком електронних засобів зв’язку в минуле почало відходити поштове листування між фізичними особами. Його витісняє листування у секторі В2С та В2В. Окрім того, бурхливий розвиток Інтернет-торгівлі спровокував сплеск сегменту посилок та кур’єрської доставки. Відповідно, Укрпошта переорієнтовується на ці потреби ринку, концентруючи свою увагу на корпоративному клієнтові, який серед відправників кореспонденції займає нині понад 60%. Насамперед, це удосконалення тарифної сітки для корпоративних клієнтів: тарифи в ній повинні бути не фіксованими, а гнучкими, з урахуванням рентабельності.

Детальніше про плани керівника щодо розвитку Укрпошти в найближчий період, зокрема щодо зміцнення позицій національного оператора в електронному сегменті, про проект з покращення якості послуг та про інші цікавинки читайте у повному тексті інтерв’ю Михайла Паньківа за посиланням http://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/listonosha-yak-leleka-radist-prinosit.

 

версія для друку