українська російська англійська
Міністр інфраструктури вручив відзнаки військовослужбовцям Держспецтрансслужби, які задіяні у відновлювальних роботах на Донеччині
06.08.2014 | 16:35
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Вже другий міст навели військові Держспецтрансслужби Міністерства інфраструктури в зоні АТО. Довжина тимчасового понтонного наплавного мосту сягає 65 метрів. Військові 194 понтонно-мостового загону проклали міст через річку Сіверський Донець замість вщент зруйнованого бойовиками стаціонарного. Перевіряли на міцність водну переправу Міністр інфраструктури Максим Бурбак, Голова Адміністрації Держспецтрансслужби, генерал-лейтенант Микола Мальков та інші високопосадовці під час інспекційної поїздки на Донеччину .

«Переправа міцна, здатна витримувати навантаження в десятки тон одночасно. Вона слугуватиме для пропуску як цивільної техніки, так нею спокійно можуть проходити військові колони» - зазначив генерал-лейтенант Микола Мальков. При чому водіям відтепер не потрібно здійснювати об’їзд шляху в десятки кілометрів.

Відвідали високопосадовці і попередній міст, 70-ти метровий через річку Казенний Торець, який понтонери теж звели в рекордно короткі терміни, всього за кілька діб.

За свою працю військовослужбовці Держспецтрансслужби отримали від Міністра інфраструктури не лише похвалу, а й відзнаки.

Нагадаємо, для наведення цих мостів спеціальними платформами на залізничному ходу до Слов'янська із Дніпропетровщини було перевезено майже 100 секцій понтонів та понад 10 одиниць допоміжної техніки. Перед тим, як облаштувати міст територію ретельно перевірили сапери Держспецтрансслужби, які вже давно працюють у Слов’янську, виявляють та знешкоджують вибухові предмети.

Понтонні наплавні мости наводяться у визначених ділянках місцевості спеціалістами Держспецтрансслужби за дорученням Міністра інфраструктури Максима Бурбака. А самі водні переправи взяті з майна наплавного залізничного мосту НЗМ-56.

Довідково

Понтонний міст – тимчасова споруда, що служить для переправи переважно через річки. Основне застосування понтонних мостів - організація переправ через водні перешкоди при аварії або під час ремонту постійних мостів, у військовій справі, при ліквідації наслідків стихійних лих тощо. Перевагою понтонних мостів є швидкість монтажу та їх мобільність: вони можуть транспортуватися як по воді, так і суходолом у розібраному стані. НЗМ-56 призначений для наведення залізничних наплавних мостів та влаштування поромних переправ через широкі і глибоководні перепони не лише автомобільного, а й залізничного транспорту.

Міст складається з 90 секцій, які збираються в повний комплект максимальною довжиною 531,8 м. Він використовується не лише в інтересах оборони, а і в мирний час при будівництві позакласних і великих мостів, а також в умовах ліквідації наслідків техногенних та природних катастроф.

 

версія для друку