українська російська англійська
Автономні торговельні преференції ЄС засвідчили конкурентоспроможність української продукції, - Мінекономрозвитку
19.08.2014 | 11:36
Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі

Автономні торговельні преференції Європейського Союзу засвідчили конкурентоспроможність української продукції, адже завдяки ним експорт товарів з України до Європи у 2014 році зріс на 14%. Про це повідомив директор департаменту європейської інтеграції Мінекономрозвитку В’ячеслав Цимбал, відповідаючи на запитання журналіста телеканалу «ТВі».

«Ці автономні торговельні преференції – чудова нагода продемонструвати спроможність нашого експорту. Звичайно, що основні переваги отримають ті експортери, які вже протягом останнього часу присутні на ринку Європейського Союзу. На сьогодні вже маємо чудовий результат – майже 14% нарощення експорту до країн Європи», – зазначив він.

За словами експерта Міністерства, у поточному році найбільшими були поставки до Євросоюзу металургійної та сільськогосподарської продукції з України, ці галузі вже протягом багатьох років стабільно користуються попитом у країнах ЄС.

«Основними статтями нашого експорту є металургійна продукція, сільське господарство, частина устаткування, яке постачається на ринок Євросоюзу; зернова група товарів зовсім не викликає занепокоєння, – аби був у нас добрий врожай. Увесь час, в принципі, ми підтримуємо свій валовий продукт за рахунок сільського господарства. Адже, починаючи з 2008 року, коли Україна набула членства у СОТ, постійно нарощуємо експорт продукції сільського господарства на зовнішні ринки, тобто, вона до підписання Угоди користувалася попитом, і після підписання ще більше користуватиметься», – зауважив директор департаменту євроінтеграції.

Також В’ячеслав Цимбал відзначив виробників курятини, які вийшли на ринки ЄС завдяки модернізації виробництва і на сьогодні здатні повністю забезпечити потреби Євросоюзу в українському експорті птиці.

«Усі ми чудово знаємо, що в Євросоюзі досить суттєві вимоги до безпечності продукції, це стосується і промисловості, і харчової промисловості. Яскравий приклад: протягом останніх трьох-чотирьох років наші виробники курятини зробили все можливе, щоб вийти на ринок Європи, і досягли якості й безпечності продукції, яка відповідає європейським вимогам. Наші виробники курятини майже повністю заповнили квоту, яка була надана в рамках автономних торговельних преференцій», – підкреслив експерт.

Директор департаменту європейської інтеграції підсумував: через скасування мита на продукцію українського виробництва, що призводить до відчутного здешевлення вітчизняних товарів, вона стала значно привабливішою для європейського імпортера.

«Поставте себе на місце імпортера – і ви в будь-якому випадку захочете економізувати свої затрати. Якщо ви, наприклад, сплачували 10% імпортного мита, а зараз не сплачуєте, – звісно, вам вигідніше піти на український ринок, взяти цю продукцію в Україні й у такий спосіб мінімізувати свої затрати», – зазначив В’ячеслав Цимбал.

 

версія для друку