українська російська англійська
В аеропорту "Бориспіль" створюється спеціалізована система інформування пасажирів із вадами зору
16.09.2014 | 15:25
ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

Спільно із Всеукраїнською молодіжною громадською організацією інвалідів з вадами зору «Генерація успішної дії» співробітниками аеропорту «Бориспіль» створено додаткову систему інформування пасажирів із обмеженими функціональними можливостями. У зоні прибуття терміналу D розміщено рельєфно-графічну карту-схему київського метрополітену. Вона допоможе подорожуючим незрячим особам самостійно зорієнтуватися у напрямках прямування київським метрополітеном.

Карта-схема виготовлена з урахуванням принципів універсального дизайну, тобто нею зможуть користуватися як незрячі мандрівники, так і люди, у яких немає проблем із зором.

Раніше для людей із вадами зору у зоні прибуття та відправлення встановлено тактильно-контрастні вказівні смуги, що допомагають орієнтуватися у незнайомому просторі.

Нагадаємо,  «Бориспіль» є єдиним аеропортом України, в якому вимоги з обслуговування людей із обмеженими можливостями відповідають міжнародним стандартам. Влітку 2012 року аеропорт «Бориспіль» був визнаний Національною асамблеєю інвалідів України як «Підприємство без кордонів». Професіоналізм співробітників аеропорту в обслуговуванні людей з обмеженими можливостями постійно підвищується завдяки проведенню тренінгів та навчань.

Концепція «Аеропорт для всіх», яка впроваджується в «Борисполі», забезпечує його доступність для всіх категорій пасажирів, у тому числі для пасажирів, які потребують особливої уваги. Термінали аеропорту обладнані пандусами, ліфтами, ескалаторами. Спеціально підготовлений персонал аеропорту допомагає таким пасажирам пройти реєстрацію, митний та паспортний контроль, а для доставки їх на борт літака в аеропорту використовується спеціальна машина — амбуліфт.

Протягом 2014 року в аеропорту «Бориспіль» обслуговано близько 8 000 пасажирів із обмеженими можливостями.

 

версія для друку