українська російська англійська
Держкомтелерадіо просить ЗМІ не друкувати програми заборонених в Україні російських телеканалів
30.09.2014 | 16:34
ПРЕС-СЛУЖБА ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ

Державний комітет телебачення і радіомовлення України звернувся до керівників друкованих періодичних видань України з проханням не розміщувати на шпальтах своїх видань програми російських телеканалів, що заборонені для ретрансляції в кабельних мережах України.

«Як відомо, відповідно до ухвал Окружного адміністративного суду міста Києва та рішень Національної ради з питань телебачення і радіомовлення для ретрансляції в кабельних мережах заборонено 15 російських телеканалів: «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР-планета», «Россия 24», «НТВ мир», «TVCI», «Россия-1», «НТВ», «Петербург-5», «ТНТ», «Звезда», «РЕН-ТВ», «РБК-ТВ», «История» (ВДТРК), «LifeNews» та «RussiaToday», які є неадаптованими до вимог вітчизняного законодавства», - йдеться у заяві Держкомтелерадіо, підписаній заступником Голови Держкомтелерадіо Дмитром Кравченком.

У заяві наголошується, що передачі цих телеканалів містять заклики до насильницької зміни конституційного ладу України, агресивних дій проти нашої країни, поширюють неправдиву інформацію, отже популяризувати їх, розміщуючи програми цих каналів в українських друкованих ЗМІ, є неприпустимим. Держкомтелерадіо у своїй заяві висловив сподівання на взаєморозуміння та взаємодію щодо захисту інформаційного простору України.

 

 

версія для друку