українська російська англійська
Олег Наливайко: Вітчизняне іномовлення в основному орієнтуватиметься на новинні програми
09.12.2014 | 10:26
ПРЕС-СЛУЖБА ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ

Голова Державного комітету телебачення і радіомовлення України Олег Наливайко дав інтерв’ю національному інформаційному агентству «Укрінформ». Розмова стосувалася захисту та розвитку вітчизняного медіа-простору в умовах інформаційної війни, яка розгорнута нині проти України з боку Російської Федерації.

«Коли у березні цього року медіа спільнота рекомендувала мене в Держкомтелерадіо, ми визначили п'ять пріоритетів у законодавчому забезпеченні функціонування медіа-сфери. У результаті в Парламенті були проголосовані кілька пріоритетних законопроектів - про суспільне телерадіомовлення, про розширення зони дії закону про доступ до публічної інформації, про захист гарантій професійної діяльності журналістів. Останній проголосовано у першому читанні. Ще один з ініційованих законопроектів стосується прозорості медіавласності. Закон ще не проголосований. Однак, після набуття чинності, він зобов'яже розкритися кожного з власників і акціонерів телерадіокомпаній. Таким чином, ми маємо підійти до вирішення болючої теми, коли найбільшими інформаційними ресурсами України володіють офшори,» - зазначив Олег Наливайко.

Щодо суспільного мовлення Олег Наливайко переконаний, незважаючи на низку організаційних проблем, цей проект наступного року стартує однозначно. «Ми ще до прийняття Закону зорієнтували державні телерадіокомпанії - контент повинен змінитися. І на сьогодні він у більшості випадків відповідає законопроекту про суспільне телерадіомовлення. Зараз йде процес формування наглядових рад, які в подальшому фактично переймуть на себе функції уряду та Держкомтелерадіо в управлінні мовником, - зазначив Голова Держкомтелерадіо.

Також Голова Держкомтелерадіо зупинився на стані українського іномовлення, яке має бути переорієнтовано на Російську Федерацію, Крим, Європу. «Раніше контент УТР формувався в основному з документальних фільмів та добірки культурологічних програм. В умовах війни ми не можемо собі цього дозволити. Тому в основному іномовлення орієнтуватиметься на новинні програми, - зазначив Олег Наливайко. - У цьому сенсі вдало підставив плече і приватний бізнес. Зокрема, група компаній «1+1» у серпні запустила проект з іномовлення.»

Повністю з текстом інтерв’ю можна ознайомитись на сайті Держкомтелерадіо http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=116374&cat_id=79615

 

 

версія для друку