українська російська англійська
Аеропорт "Бориспіль" має розвиватися за рахунок збільшення неавіаційних доходів
13.01.2015 | 11:20
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Комісія Міністерства інфраструктури 12 січня презентувала колективу аеропорту «Бориспіль» результати аналізу діяльності підприємства та запропонувала заходи для зростання прибутковості.

«В аеропорту «Бориспіль» є комплекс проблем. Історично в аеропорт інвестовано величезну кількість грошей, які необхідно обслуговувати. Завдяки цим кредитам ми змогли провести Євро-2012, але зараз вони використовуються неефективно. Також досі менеджмент аеропорту не звертав уваги на неавіаційні доходи. Утім у «Борисполя» в цьому є значний потенціал. Багато чого можна зробити, щоб підняти доходи», - розповів у ході зустрічі з колективом Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.

Як пояснив перший заступник Міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер, експертна комісія проаналізувала роботу аеропорту за останні 6 років та порівняла основні показники з результатами діяльності провідних аеропортів світу, відповідно до яких окреслила ключові проблеми аеропорту. Серед них - відсутність чіткої стратегії розвитку компанії, неефективність при будівництві і закупівлях при надпотужностях аеропорту, падіння операційних та фінансових показників і низький рівень прибутковості, неефективна структура доходів і завищені витрати компанії, проблеми з обіговим капіталом, небезпечний рівень кредитної завантаженості, необхідність добудови закритого паркінгу, формальність контролю за якістю служб компанії, відсутність гнучкості у конкурентній боротьбі тощо (детальніше у презентації).

Комісія, щоб подолати ці проблеми, запропонувала план дій на короткострокову та середньострокову перспективи. «По-перше, треба збільшити доходи від неавіаційної діяльності – за рахунок чого функціонують усі аеропорти світу. Це торгівля і сфера харчування, додаткові послуги - паркінг, таксі та реклама. Надалі – робота по збільшенню кількості рейсів, транзитних перевезень, обробці вантажів. Крім того, потрібно оптимізувати операційні витрати і структуру управління, перейти на якісне бюджетування витрат і управління фінансами», - сказав Володимир Шульмейстер.

Ці завдання Міністерство інфраструктури вирішуватиме спільно з новим керівником аеропорту «Бориспіль». Нагадаємо, формування кандидатського пулу на посаду генерального директора аеропорту триватиме до 19 січня. Міністр інфраструктури висловив сподівання, що нового керівника аеропорту буде обрано до початку лютого.

 

версія для друку