українська російська англійська
Залізничники до 2020 року електрифікують 838 км колій у напрямку портів Чорного моря та кордонів із Польщею, Білорусією
14.01.2015 | 14:35
ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ

Залізничники реалізовуватимуть проекти з електрифікації напрямків відповідно до сучасних потреб економіки України. Перспективи електрифікації окремих ділянок українських залізниць (орієнтовно до 2020 року) обговорили в Мінінфраструктури.

Заступник Міністра інфраструктури Олександр Кава наполягає на тому, що першочергово потрібно електрифікувати ті залізничні напрямки, що є найбільш економічно вигідними на даний момент для держави та мають швидку окупність.

Передбачається, що упродовж 2015-2017 років Укрзалізниця зосередиться на електрифікації напрямку Долинська – Миколаїв - Колосівка. Електрифікація цих дільниць сприятиме підвищенню ефективності перевезень до портів Великої Одеси та Миколаєва. На цей проект вже готова необхідна робоча документація, а до його фінансування висловив зацікавленість Європейський інвестиційний банк. Невдовзі проект буде подано на затвердження Уряду.

Також у цей період залізничники активізують роботу з підготовки та реалізації проектів електрифікації залізничних колій до кордонів із Польщею та Білорусією.

«Готуємо документи на затвердження Кабінету Міністрів України по проекту Долинська – Миколаїв, доопрацьовуємо інші, розпочинаємо – по двох напрямках на Білорусь – Бердичів – Коростень – Словечно – Держкордон та Чернігів – Горностаївка – Держкордон, Ковель – Ізов – Держкордон і Потоки (Кременчук) – Золотнишине», - зазначив Олександр Кава.

Заступник Міністра наголосив, що електрифікація залізничних колій у напрямку державних кордонів – один з найперспективніших проектів для залучення транзитних потоків.

Олександр Кава доручив залізничникам активізувати співробітництво з білоруськими колегами, які вжепроводять електрифікацію залізниці у напрямку кордону з Україною. Це сприятиме розвитку транспортного коридору Балтійське море – Чорне море.  Окрім цього, електрифікація ділянки Чернігів – Горностаївка – Гомель дозволить значно скоротити час у дорозі пасажирських поїздів у напрямку Київ – Мінськ, а також запровадити денні прискорені поїзди сполученням Київ – Гомель та Чернігів – Мінськ.

Власне електрифікацію напрямку Ковель – Ізов попередньо заплановано на 2016 рік, Коростень – Словечно –2016-2017 роки, Бердичів – Коростень – 2017-2018 роки, Чернігів – Горностаївка – 2019-2020 роки. Окрім цих дільниць, у 2017-2018 роках розглядається електрифікацію напрямків Волноваха – Камиш-Зоря – Запоріжжя та Миколаїв – Херсон – у 2019-2020 роках.

У сумі упродовж 2015-2020 років, за цими напрямками, буде електрифіковано 836 км залізничних колій.

Мінінфраструктури та Укрзалізниця шукатимуть джерела фінансування для виконання запланованого.

 

Довідка

 

Напрямок

Експлуатаційна довжина, км

Окупність проекту, роки

Очікувана економічна ефективність, млн грн на рік

Підвищення пропускної спроможності

Долинська– Миколаїв

 

148

3,39

413,3

на 30%

Миколаїв –Колосівка

 

105

2,36

159,7

на 25%

Ковель - Ізов – Держкордон – (Хрубешув)

81

2,2

227,1

на 30%

Волноваха - Камиш-Зоря – Запоріжжя

240

9,6

324,

на 25%

Бердичів – Житомир – Коростень – Словечно – Держкордон – (Калінковичі)

196

2,5

537,3

на 30%

Чернігів – Горностаївка – Держкордон – (Гомель)

66

3,2 р.

66,9 млн грн. на рік

на 25%

Потоки - Золотнишине

14

1,2

27,1

 

 

версія для друку