українська російська англійська
Пенсійний фонд розширив технічні можливості для консультування громадян у телефонному режимі
23.01.2015 | 09:36
Прес-служба Пенсійного фонду України

Понад 365,6 тис. громадян звернулися минулого року до Контакт–центру ПФУ та на постійно діючі гарячі телефонні лінії органів Фонду, що дозволило оперативно вирішувати нагальні питання.

Номери гарячих телефонних ліній оприлюднені у ЗМІ, на веб-сайтах органів Фонду, інформаційних стендах управління. Особливо затребуваними вони  стали у зв’язку з напруженою ситуацією у Донецькій та Луганській областях, адже саме тут вимушені переселенці можуть отримати інформацію про переведення пенсії за новим місцем проживання.

З огляду на велику кількість звернень до Контакт-центру  Пенсійного фонду України, із 7 листопада 2014 року запроваджено додаткові  номери (044) 281-08-70 та (044) 281-08-71, за якими можна отримати відповіді на запитання щодо пенсійного забезпечення.

Контакт–центр ПФУ працює у понеділок – четвер з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45, обідня перерва – з 13.00 до 13.45.

 

версія для друку