українська російська англійська
Олександр Светелік провiв у Житомирі нараду щодо забезпечення контролю за енергоспоживанням у регіонах України
24.01.2015 | 20:44
Прес-служба Міністерства енергетики та вугільної промисловості

24 січня у Житомирі заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості України Олександр Светелік провiв нараду з питання забезпечення контролю за енергоспоживанням у регіонах України на прикладі роботи ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». У нараді також взяли участь головний державний інспектор України з енергетичного нагляду Володимир Лушкін, голова Житомирської облдержадміністрації Сергій Машковський,  голова правління ПАТ «ЕК «Житомиробленерго», головні енергетики підприємств області.

Заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості України Олександр Светелік відзначив Житомирщину як одну з перших областей, що розпочала ефективну  роботу щодо зниження споживання електроенергії. Він підкреслив злагоджену співпрацю голови облдержадміністрації, голови обласної ради, Держенергонагляду, ПАТ «ЕК «Житомиробленерго».

Олександр Светелік акцентував: «Ми зробимо все, щоб надалі графіки аварійних відключень не застосовувалися в областях, що дотримуються режиму граничного споживання електроенергії. Це, насамперед, стосується Житомирської області».

Керівники області поінформували про роботу щодо недопущення введення на території області графіків аварійних відключень. Зокрема, проведено низку засідань, селекторних нарад з головами виконавчих органів влади у районах та керівниками найбільших енергоємних підприємств області; зі споживачами області через ЗМІ проводиться системна роз’яснювальна робота щодо необхідності зменшення завантаженості енергосистеми у «часи пік»; енергоємними підприємствами області змінено графіки роботи з переходом на роботу в нічний час.

Крім того, голова Житомирської облдержадміністрації Сергій Машковський розповів про співпрацю обласної влади з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПАТ «ЕК «Житомиробленерго», Держенергонаглядом щодо забезпечення необхідних обсягів електроенергії для споживачів та дотримання режимів споживання.

Олександр Светелік оцінив ефективну роботу кол-центру та інформаційно-консультативного центру (ІКЦ) ПАТ «ЕК «Житомиробленерго».

«Це повний комплекс обслуговування споживачів, починаючи з оплати, оформлення, отримання технічних умов. Інформаційно-консультативний центр - це можливість споживача отримати будь-яку інформацію. Головне те, що ми працюємо на споживача, для споживача. Цей комплекс – гарний приклад організації роботи зі громадянами», - зазначив Олександр Светелік.

Під час наради обговорено також питання енергозбереження, переведення котелень на альтернативні джерела опалення.

Голова Житомирської облдержадміністрації поінформував, що загалом по області у 2014 році передбачалося перевести на альтернативні види палива 119 котелень. Ці роботи було завершено на 112 об’єктах, решта за кошти місцевого бюджету будуть запущені у новому опалювальному сезоні. 

За рахунок державної субвенції, як і планувалося, на альтернативні види енергії було переведено 28 котелень.

За словами керівника області, ця робота у 2014 році велася у прискореному, аварійному режимі, проте досягнуто розуміння з боку керівників райдержадміністрацій і на кінець року спільними зусиллями вдалося зменшити споживання газу на 18,9 млн. куб. м. 

Під час наради наголошено, що в 2015 році робота з переходу на альтернативні джерела енергії триватиме.

 

Довідково

Інформаційно-консультативний центр (ІКЦ) ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» було створено у грудні 2002 року. Споживачі електроенергії звертаються сюди для консультацій, для роз’яснень з питань енергопостачання, тарифної політики, умов та режимів споживання електричної енергії тощо. Для розгляду і розв’язання спірних питань між компанією та споживачами електричної енергії у приміщенні ІКЦ працює комісія за участю регіональних представників Держенергонагляду та НКРЕКП. Для поліпшення інформованості населення та поліпшення обслуговування побутових споживачів електроенергії в області функціонують 12 інформаційно-консультативних пунктів ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». Для поліпшення якості обслуговування споживачів міста Житомира і області цілодобово працює кол-центр ПАТ «ЕК «Житомиробленерго».

 

версія для друку