українська російська англійська
Дорожники розпочали 2015 рік традиційним аварійним ремонтом
03.02.2015 | 13:25
Прес-служба Державного агентства автомобільних доріг

Понад 27 тис. кв. м ямковості на автомобільних дорогах загального користування ліквідували дорожники протягом січня 2015 року.

За звітами Служб автомобільних доріг в регіонах, найбільший обсяг уражень та деформацій дорожнього покриття з початку року усунено в Київській, Тернопільській, Херсонській і Рівненській областях: 3,7 тис. кв. м, 3,5 тис. кв. м, 2,9 тис. кв. м  і 2,7 тис. кв. м – відповідно.

Найнижчі показники в Вінницькій, Донецькій, Житомирській, Закарпатській, Кіровоградській, Луганській, Одеській, Хмельницькій та Чернівецькій областях, де загальна площа ліквідованої ямковості ледве перевищила 400 кв. м.

«Якщо на сході України активному проведенню робіт всіляко перешкоджали безупинні бойові дії, в решті регіонів пасивність дорожників була зумовлена несприятливими погодними умовами, що спостерігалися протягом січня», – пояснив начальник Управління експлуатаційного утримання та безпеки руху Укравтодору Олег Федоренко.

За його словами, заважали підвищити темпи робіт й обмежені матеріально-технічні ресурси, адже наявних в «облавтодорів» сил та засобів ледве вистачає на активне зимове утримання.

«З огляду на це, під час ремонтів особливу увагу дорожники приділяли місцям концентрації дорожньо-транспортних пригод, а також найпроблемнішим ділянкам на автомобільних дорогах з інтенсивним рухом», – зазначив спеціаліст.

Він додав, що проведення аварійних робіт з ліквідації ямковостіміра вимушена та тимчасова, проте ефективна, адже дозволяє забезпечити належний рівень безпеки руху та попередити руйнування дорожнього покриття на початковій стадії, і тим самим сповільнити руйнівні процеси та появу нової ямковості.

«Якщо не ліквідовувати тріщини та незначні ями заздалегідь, за місяць ми матимемо їх в 5 разів більше», – наголосив Олег Федоренко.

Спеціаліст нагадав, що аварійний ямковий ремонт зазвичай проводиться за спрощеною технологією – без обробки країв та очищення місця дефекту, висушування, підігріву та підгрунтовки поверхні.

«Застосовуються холодні асфальтобетонні суміші, котрі були заготовлені до зимового сезону, у тому числі органо-мінеральні та чорний щебінь», – підкреслив він.

Він зауважив, що аварійні роботи з ліквідації ямковості триватимуть до середини весни, проте вже на початку березня дорожні підприємства та організації розпочнуть планові роботи з ліквідації деформацій покриття за традиційними технологіямиз фрезеруванням покриття та використанням гарячих асфальтобетонних сумішей і високопродуктивних пневмоструменевих машин.

 

версія для друку