українська російська англійська
Міністр юстиції звільнив керівників реєстраційної та виконавчої служб ГУЮ у Києві
02.04.2015 | 12:54
Прес-служба Міністерства юстиції

Міністр юстиції звільнив керівників та заступників реєстраційної та виконавчої служб головних управлінь юстиції міста Києва. Крім того, всі очільники районних реєстраційних та виконавчих служб столиці відсторонені від виконання посадових обов’язків на час проведення перевірки їхньої діяльності.

«Все керівництво реєстраційної служби міста Києва відсьогодні звільнене зі своїх посад. Всі керівники районних реєстраційних служб відсторонені для проведення перевірки їхньої роботи. Я звертаюсь до мера Києва Володимира Кличка з пропозицією в рамках реформ та передачі функцій з реєстрації на місця оголосити спільний конкурс на заміщення посад всіх керівників реєстраційних служб районного рівня та керівництва міської реєстраційної служби», - зазначив Міністр юстиції Павло Петренко.

За його словами, керівник та заступники ДВС Києва також будуть звільнені, а діяльність очільників районних управлінь виконавчої служби зазнає перевірки.

Вже найближчим часом буде оголошено публічні конкурси на заміщення вакантних посад у реєстраційній та виконавчій службах столиці. Змагання проводитимуться за таким самим принципом, як і відбір керівників та заступників обласних управлінь юстиції.

«Ми оберемо людей, які будуть сумлінно виконувати свої обов’язки і ставитимуть для себе основною ціллю комфорт для простого громадянина, а не свій особистий комфорт», - зауважив Міністр юстиції.

Причиною таких кадрових рішень стали відвідини без попередження керівництвом Мін’юсту районних реєстраційних служб міста Києва. За словами Павла Петренка, керівники установ на місцях відверто саботують зміни, які запроваджує Міністерство юстиції. У багатьох службах довжелезні черги, а їхнє керівництво не інформує людей про можливість зареєструвати компанію або отримати довідку в будь-якому іншому районі, де немає черги.

«У місті Києві є можливість зареєструвати компанію в будь-якому районному управлінні юстиції. Всі підприємці, які вже зареєстровані в столиці, незалежно від району реєстрації, можуть за принципом екстериторіальності отримати будь-яку довідку, документ чи зареєструвати зміни до свого статуту в будь-якому районі Києва», - наголосив очільник Мін’юсту.

Водночас він доручив керівнику департаменту державної реєстрації створити групу зі співробітників центрального апарату Міністерства юстиції та направити її до районних реєстраційних служб для консультування громадян.

Крім того, за дорученням Міністра юстиції, інформація про наявність черг у тих чи інших районних службах має вже найближчим часом з’явитися на сайті Мін’юсту. Завдяки цьому нововведенню громадяни зможуть дізнатися, куди простіше поїхати, щоб зробити ту чи іншу реєстраційну дію без стояння у черзі.

Він також зауважив, що доля очільників столичної реєстраційної та виконавчої служб спіткає усіх керівників, які не здатні налагодити ефективну роботу на місцях.

«Робота керівників управлінь юстиції буде оцінюватися не за їхніми звітами, а за реальною ситуацією у них на територіях. Я попереджаю: недоторканних не буде. Якщо є сигнали про створення перепон для громадян чи наявність побутової корупції, і ці сигнали системні, весь керівний склад таких регіональних управлінь буде звільнено. Будемо набирати нових людей, доки не прийдуть ті, хто сумлінно виконуватиме свою роботу і запроваджуватиме реформи, які визначає Міністерство юстиції», - резюмував Павло Петренко.

 

версія для друку