українська російська англійська
Володимир Шульмейстер: За попередньою домовленістю Європейський інвестиційний банк забезпечить 50% фінансування інвестиційних проектів, спрямованих на розвиток міського електричного транспорту України
11.06.2015 | 11:26
Прес-служба Міністерства інфраструктури

10 червня відбувся семінар з питань залучення інвестицій в розвиток міського електричного транспорту України, організований Міністерством інфраструктури за сприяння Європейського інвестиційного банку. Метою заходу стало забезпечити учасників необхідною інформацією, яка дозволить їм підготувати якісні інвестиційні пропозиції та залучити необхідні кошти на розвиток громадського транспорту у своєму місті. Проекти будуть передані на розгляд міжнародним фінансовим організаціям для можливого фінансування.

У семінарі взяли участь фахівці Світового Банку, Європейського Банку Реконструкції і Розвитку, німецького банку KfW, профільні спеціалісти Міністерства інфраструктури та представники місцевих органів влади з 25 міст України. В рамках заходу учасники заслухали презентації колег щодо поточної економічної ситуації міського громадського транспорту, обговорили проблеми та перспективи галузі,  розглянули успішні кейси з української та світової практики.

«Цього року на придбання трамвайних вагонів вітчизняного виробництва з державного бюджету виділено 100 млн. грн. Однак потреби галузі набагато більші. Орієнтовний кредитний портфель, сформований за пропозиціями міст, становить близько 600 млн. євро. Міністерство інфраструктури попередньо дійшло згоди з Європейським інвестиційним банком щодо їх фінансування в розмірі до 50% від загальної вартості проекту. Маємо надію, що завдяки успішній співпраці з міжнародними фінансовими організаціями ми можемо покрити нестачу коштів на будівництво та реконструкцію трамвайних і тролейбусних ліній, відновлення рухомого складу громадського транспорту та прискорити перетворення в галузі», - зазначив Перший заступник Міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер.

Через відсутність коштів в місцевих бюджетах, оновлення рухомого складу в містах, за роки незалежності, майже не здійснювалось. Це призвело до різкого скорочення його кількості з 12,3 тис. одиниць до 6,2 тис. од., з яких 80% у критичному стані та підлягають заміні. При мінімальній потребі в оновленні близько 400 тролейбусів та 200 трамвайних вагонів на рік фактичні обсяги їх придбання у 2014 році склали лише 62 одиниці (60 тролейбусів та 2 трамвайних вагони).

 

версія для друку