українська російська англійська
Механізм обчислення річкового збору має бути розроблено протягом 10 днів
10.07.2015 | 19:20
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Механізм обчислення річкового збору має бути розроблено протягом 10 днів. Відповідне рішення затвердили 9 липня учасники засідання Робочої групи з розробки законопроекту «Про внутрішній водний транспорт». Поданням документа до Парламенту завершився період публічного обговорення, протягом якого бажаючі мали змогу подати до профільного департаменту Міністерства інфраструктури свої пропозиції щодо змін до законопроекту. Фахівці та організації різних гілок транспортної галузі надали більше двох сотень зауважень різноманітного характеру.

Розробка концептуальних підходів до розрахунку річкового збору покладена на фахівців АМПУ та ДП «Укрводшлях». Одночасно створюється робоча група з напрацювання методичних підходів до розрахунку майбутнього річкового збору. Результат планується обговорити до 30 липня.

Наразі в Україні судновласники, здійснюючи річкові перевезення, сплачують до 6 зборів у морських портах. Законопроектом «Про внутрішній водний транспорт» передбачається їх скасування для цього класу перевізників та впровадження цільового річкового збору, що витрачатиметься на утримання суднового ходу та навігаційне забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах.

«Аби перенести частину вантажопотоку з автошляхів на річку та розвивати річкову інфраструктуру, необхідно створити відповідні умови. Серед них: вчасне днопоглиблення, прозоре адміністрування зборів, залучення інвесторів. Саме цільовий збір, використання якого можна буде проконтролювати, стане ідеальним рішенням для забезпечення цих умов. Зрозуміло, що річковий збір не повинен бути більшим за існуючі витрати судновласників», - прокоментував Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

 

 

версія для друку