українська російська англійська
Фінплан ПАТ "Укрзалізниця" на 2016 рік передбачає безпрецедентну суму на капітальні інвестиції, - Андрій Пивоварський
04.11.2015 | 10:37
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

Фінпланом ПАТ «Укрзалізниця» на 2016 рік, який найближчим часом вийде з Міністерства інфраструктури України для зовнішнього погодження, передбачено вдесятеро більше коштів на капінвестиції, ніж на поточний – 20 млрд. грн. Ці кошти планується використати на оновлення рухомого складу та ремонт залізничної інфраструктури. Про це повідомив Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський під час урочистостей на честь святкування Дня залізничника.

«Ми продовжуємо реформування галузі – з 1 грудня розпочне господарську діяльність новостворене акціонерне товариство «Українська залізниця». Зміни, які ми впроваджуємо, є невідворотними, і вони триватимуть від 3 до 5 років. В результаті ПАТ «Укрзалізниця» перетвориться на ключового гравця української економіки, який платитиме дивіденди державі і достойні заробітні плати працівникам, а також матиме досить власних коштів на ефективну роботу», - зазначив Андрій Пивоварський.

Він висловив щиру вдячність працівникам галузі, завдяки щоденній праці яких «Укрзалізниця» поступово виходить з кризового стану. За рахунок внутрішніх ресурсів підприємству вже вдалося наростити показники ліквідності, перевести персонал на п’ятиденний режим роботи, завантажити залізничні заводи, підвищити заробітні плати.

Міністр також подякував залізничникам, що працюють в зоні АТО, за їхній внесок в обороноздатність країни. Під час святкових урочистостей Андрій Пивоварський та його заступник Микола Снітко вручили почесні грамоти та подяки кільком десяткам залізничників, серед яких – військовослужбовці Державної спеціальної служби транспорту (ДССТ), що отримали поранення в зоні АТО під час виконання службових обов’язків. 

Довідково

Реформа залізничної галузі – один з пріоритетних напрямків роботи Міністерства інфраструктури. Головною метою змін є лібералізація ринку залізничних перевезень та запровадження ринкової моделі функціонування галузі. Міністерство розробило проект Закону «Про залізничний транспорт», який впровадить новий підхід до організації перевезень: лібералізує ринок залізничних перевезень, кардинально змінить принципи тарифоутворення, введе поняття соціальних перевезень. Ці заходи сприятимуть розвитку конкуренції та покращенню інвестиційної привабливості галузі.

За результатами оцінки компанії Deloitte, вартість активів «Укрзалізниці» склала 245 млрд. грн. Завершується процес корпоратизації, результатом якого стане реєстрація публічного акціонерного товариства, 100% акцій якого належатимуть державі. Уряд уже затвердив  проект Статуту публічного акціонерного товариства, який змінить модель керівництва підприємством з одноосібної на колегіальну. Створення ПАТ покликане розділити державну та бізнесову функції, які досі поєднувала «Укрзалізниця». Функції державного управління відійдуть до новостворених державних структур – Агентства залізничного транспорту, а також Нацкомісії з регулювання у сфері транспорту (НКРТ), яка відповідатиме за тарифоутворення. «Укрзалізниця» здійснюватиме бізнес-функцію. Такий підхід підвищить ефективність управлінських процесів та приведе їх у відповідність до європейського зразка.

 

версія для друку