українська російська англійська
Роман Насіров: Ми пропонуємо великому бізнесу якісно новий рівень обслуговування
04.11.2015 | 15:23
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

У ДФС розроблено Концепцію реформування Центрального офісу з обслуговування великих платників податків, яка передбачає якісно новий рівень обслуговування бізнесу. Про це заявив сьогодні, 4 листопада 2015 року, Голова ДФС Роман Насіров під час презентації Концепції для широкого загалу.

«Це ще один дуже важливий крок у глобальному реформуванні Державної фіскальної служби. Ми рухаємося у напрямі створення реальної сервісної служби, яка працюватиме за європейськими та світовими стандартами», – наголосив Роман Насіров.

Однією з головних та стимулюючих новацій для бізнесу Роман Насіров вважає відміну планових та зустрічних перевірок великих компаній, а також отримання відшкодування ПДВ в автоматичному режимі. Крім того, для таких платників будуть спрощені й процедури митного оформлення товарів.

«Відміна планових та зустрічних перевірок – це великий крок назустріч бізнесу, який ми готові зробити. За  сумлінну сплату податків компанії отримуватимуть ПДВ-автомат та не матимуть планових та зустрічних перевірок», – наголосив Голова ДФС.

За його словами, ці компанії забезпечують більшість надходжень до державного бюджету і саме тому вони потребують індивідуального підходу та високого рівня сервісу.

У Центральному офісі будуть проведені кадрові зміни. Кожне підприємство отримає свого податкового консультанта-координатора. За словами Романа Насірова, великому бізнесу для вирішення проблемних питань не потрібно буде звертатися до різних підрозділів, адже консультант матиме всі можливості для оперативного вирішення в правовому полі усіх питань, з якими компанія зіштовхується у роботі.

У рамках реформи також планується розвиток нових сервісів. Окрім вже діючих 14 сервісів, платникам буде також запропоновано електронну перевірку та уніфікацію бухгалтерського ІТ забезпечення.

До того ж для зручності платників буде реформовано структуру Центрального офісу. На базі офісу буде створено єдину юридичну особу, що забезпечить єдиний підхід до всіх платників. Центральний офіс матиме 5 управлінь в регіонах України та 7 відділень. Таким чином компанія-платник зможе обрати за зручністю будь-яке відділення, в якому обслуговуватиметься.

 

версія для друку