українська російська англійська
На залізницях України пройшов осінній комісійний огляд 2,5 тис. залізничних переїздів з автобусним рухом
12.11.2015 | 11:17
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

Залізничники разом із представниками установ, що опікуються безпекою руху, шляхово-експлуатаційних організацій та місцевих органів самоврядування у вересні-жовтні здійснили комісійні огляди залізничних переїздів, особливу увагу приділили переїздам з автобусним рухом.

Оглянувши 2492 переїзди, фахівці виявили 8590 несправностей, з яких на сьогодні виправлено 5108, або 59%. У тому числі до компетенції залізниці віднесено 5569 недоліків і майже всі вони (83%) усунені.

На низькому рівні, однак, залишається усунення несправностей, які належать до компетенції дорожніх організацій. Так, підприємства шляхово-експлуатаційних організацій повинні усунути 2134 несправності, а усунули 18%. Інші підприємства зобов’язані виправити 887 недоліків – усунули лише 13%.

Такі осінні комісійні огляди переїздів проводяться щороку – фахівці визначають стан готовності залізничних переїздів до зимової негоди. За результатами обстежень розробляються календарні плани усунення виявлених недоліків, за потреби організовується ремонт пристроїв і обладнання переїздів, облаштовуються прилеглі до переїздів ділянки доріг та вулиць.

Як повідомили в департаменті колії Укрзалізниці, окрім комісійних перевірок, що проводяться кожні півроку, залізничники контролюють переїзди набагато частіше.

«За інструкцією бригадир колії повинен перевіряти переїзд щотижня, дорожній майстер – двічі на місяць, начальник дільниці – щомісячно. Безпека переїздів контролюється на багатьох рівнях. У випадку навіть несправності сповіщення отримує черговий по станції. Одразу ж про ситуацію доповідається диспетчеру, далі на переїзд відправляється черговий майстер», – зауважив перший заступник начальника департаменту колії Укрзалізниці Олексій Віннічук.

Він розповів, що через  вандалізм та несанкціоновані втручання в роботу залізничного транспорту часто доводиться здійснювати додаткові ремонтні роботи на коліях та на переїздах. «Вандали та недисципліновані водії розбивають знаки, ламають шлагбауми, крадії розбирають автоматику, навіть намагаються розібрати рейки – залізничникам доводиться постійно відновлювати пошкоджену інфраструктуру», – пояснив Олексій Віннічук.

Усього на залізничній інфраструктурі впродовж 10 місяців 2015 року зафіксовано 448 випадків незаконних втручань проти 717 за аналогічний період минулого року. 

Довідково

На залізницях України експлуатується 5259 залізничних переїздів, з них обладнано автоматичною переїзною сигналізацією 4055. З черговим працівником – 1458 залізничних переїздів, з яких додатково обладнані автоматикою 1429 залізничних переїздів. Всього без чергового працівника експлуатується 3801 залізничний переїзд. Із найбільш інтенсивним рухом автотранспорту – 403 переїзди, обладнані додатковими шлагбаумами, які перекривають всю ширину проїзної частини автомобільної дороги.

 

версія для друку