українська російська англійська
Тетяна Попова: "Євроінтеграційні настрої жителів прифронтових територій залежать від якості комунікаційних кампаній"
13.11.2015 | 16:39
МІНІСТЕРСТВО ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

«Євроінтеграційні настрої жителів прифронтових територій залежать від якості комунікаційних кампаній», - зазначила заступник Міністра інформаційної політики України Тетяна Попова під час участі у публічній дискусії «Євроінтеграційні настрої жителів прифронтових територій: оцінка і тенденції» 13 листопада 2015 року.

Під час заходу організаторами інформаційної кампанії «Сильніші разом!» презентовано результати соціологічного дослідження GfK Україна щодо сприйняття жителями шести східних та південних областей України Європейського Союзу, Росії та їхньої поінформованості про можливості, які надає Угода про асоціацію. У рамках дослідження було опитано 1000 респондентів у шести регіонах Сходу та Півдня України в листопаді 2015 року.

Тетяна Попова наголосила на необхідності проведення окремих інформаційних кампаній: «Євроінтеграційні настрої жителів прифронтових територій залежать від якісного донесення необхідної роз’яснювальної інформації та кількості комунікаційних кампаній. Положення про МІП не дозволяє втручатися у контент ЗМІ, тому ми не можемо впливати адмінресурсом на висвітлення подій у Європі чи інших євроінтеграційних настроїв через ЗМІ. Але ми можемо допомогти реалізовувати інформаційні кампанії. Також наше завдання допомагати всеукраїнським та регіональним ЗМІ збільшувати зону технічного покриття. За останній рік, у зоні АТО, ми встановили біля 15-ти ТВ-передавачів та 10 радіопередавачів. І це тільки початок».

 

 

версія для друку