українська російська англійська
Протягом першого кварталу до радників з питань внутрішньо переміщених осіб на особистий прийом звернулось понад 8 600 осіб
29.12.2015 | 17:11
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ

Радники з питань внутрішньо переміщених осіб на місцевому рівні працюють як контактний пункт для ВПО, сприяють  обміну інформацією між Мінсоцполітики і регіонами, вирішують проблеми ВПО разом із місцевими органами влади. Про ефективну роботу Програми «Посилення участі громадянського суспільства у роботі Міністерства соціальної політики України та процесі національного примирення за 2015 рік» йшлося на брифінгу Радників з питань внутрішньо переміщених осіб Мінсоцполітики в Будинку Уряду.

Як зазначив начальник Управління організації соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій Мінсоцполітики Сергій Марущенко, дану програму Міністерство соціальної політики України, ГО КримСОС та Stabilization Support Services за підтримки уряду Великої Британії запровадило  в серпні 2015 року.

«Основною метою програми є допомога у налагодженні комунікації між внутрішньо переміщеними особами та Міністерством соціальної політики, отриманні інформації з питань, що стосуються їх соціального захисту, та розв’язанні виявлених проблем», - зазначив він і додав, що кожен переселенець, який не може розв’язати своє соціальне питання самостійно з тієї чи іншої причини безпосередньо на районному рівні  (в будь-якому регіоні України), може звернутись до регіонального радника з питань внутрішньо переміщених осіб за допомогою.

Радник з питань ВПО Мінсоцполітики (національний рівень) Валерія Вершиніна повідомила, що протягом першого кварталу до радників на особистий прийом звернулось понад 8 600 осіб, надано 12000 консультацій.

«Завдяки оперативній взаємодії з Міністерством, радникам вдалося пришвидшити вирішення ряду проблемних питань. Таких як: призначення адресної допомоги на дітей, які прибули без супроводу батьків, надання допомоги особам, які втратили паспортні документи, постановка на квартирний облік пільгових категорій громадян», - зазначила вона.

Валерія Вершиніна також зауважила, що протягом першого кварталу проекту  80% звернень вирішуються під час прийому, або протягом перших 5 днів після його звернень, завдяки активній взаємодії радників із управлінням з організації соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій, міжнародними донорами та громадськими організаціями, які брали на себе супроводження вирішення окремих проблем (розселення, надання медичних послуг, гуманітарної допомоги, юридичне супроводження судового захисту порушених прав).

У наступному кварталі планується продовжити роботу щодо вирішення проблемних питань в місцях компактного проживання внутрішньо переміщених осіб, оформлення субсидій, призначення адресної соціальної допомоги дітям, які переміщуються без супроводу законних представників.

 

 

версія для друку