українська російська англійська
Новий Шовковий шлях реально подолати за 10 діб, - Андрій Пивоварський
02.02.2016 | 15:03
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський взяв участь у нараді щодо прибуття демонстраційного поїзда до кінцевого пункту призначення за новим Шовковим шляхом. Захід відбувся 2 лютого в офісі Укрзалізниці під головуванням Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка.

Основними питаннями на порядку денному наради були аналіз «вузьких місць» на маршруті тестового поїзда та можливості їх усунення в подальшій роботі. В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Завгородній поінформував, що робота з відпрацювання організації контейнерного поїзда на всьому шляху його прямування завершиться в кінці лютого. В Астані відбудеться нарада, під час якої будуть підписані остаточні домовленості між учасниками проекту з усіх країн. Це дасть можливість остаточно узгодити роботу всіх учасників маршруту і уникнути простоїв. Зокрема час слідування територією Казахстану – найдовшою ділянкою маршруту протяжністю більше 3000 км – може становити всього 3 дні.

На думку Андрія Пивоварського перший етап проекту завершено успішно. Тестовий рейс показав, на яких ділянках можна виграти час. Завдяки цьому та усуненню неефективних простоїв, цілком реально скоротити тривалість маршруту до 10 діб. «Маршрут складний і об’єднує 6 учасників, зокрема операторів контейнерного поїзда та терміналів на поромних переправах. Але логістика відпрацьована и всі юридичні деталі будуть формалізовані до кінця лютого. Це дозволить зробити перевезення новим Шовковим шляхом дешевшими, а отже збільшить кількість потенційних клієнтів», – підкреслив Міністр.

Під час заходу відбувся конференц-зв'язок з Надзвичайним і Повноважним Послом України в КНР Олегом Дьоміним, який розповів про зацікавленість альтернативним маршрутом з боку китайських ЗМІ, бізнесу, а також українського бізнесу в Китаї.

Довідково

Поїзд у складі 10 вагонів та 20 сорокафутових контейнерів був відправлений 15 січня з Іллічівська і прибув на кінцеву станцію Достик на кордоні між Казахстаном і Китаєм 31 січня. За маршрутом він прослідував Чорним морем та основними станціями: порт Батумі, Алят, Актау-Порт, Бейнеу, Жезказган, Балхаш-1. Вказаний маршрут є альтернативним шляхом доставки вантажів з Заходу на Схід в обхід території РФ через Україну, Грузію, Азербайджан та Казахстан до Китаю.

 

версія для друку