українська російська англійська
У січні 2016 року майже третину залізничних квитків було придбано он-лайн
24.02.2016 | 15:05
ПАТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ"

У січні 2016 року он-лайн-продаж квитків, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшився в 1,8 рази. Загалом у січні цього року пасажири поїздів ПАТ «Укрзалізниця» забронювали та оформили через Інтернет понад 1 млн. квитків, тоді як у січні 2015 року – 574 тис.

Популярність послуги з продажу електронних квитків фахівці ПАТ «Укрзалізниця» пояснюють насамперед її зручністю для пасажирів. Купуючи квиток он-лайн, можна вдома чи на роботі, у будь-який час доби, самостійно обрати для подорожі потрібний поїзд, тип вагона і місце. Електронний проїзний документ пасажир може самостійно роздрукувати на папері та здійснити посадку в поїзд, не йдучи до залізничної каси.

Оформлений через Інтернет квиток практично неможливо втратити – його можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту клієнта.

Сьогодні квитки через Інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім додаткових і регіональних. Також у режимі он-лайн можна оформити та оплатити проїзд на регіональні поїзди та поїзди міжнародного сполучення з країнами СНД. При цьому пасажир отримує бланк замовлення, який необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.

Нагадаємо, оформлення проїзних документів через Інтернет було впроваджено з кінця 2008 року. Відтоді пасажири зарезервували та оформили через всесвітню мережу понад 26,3 млн. квитків, з них – 14,1 млн. електронних.

 

версія для друку