українська російська англійська
Лілія Гриневич: Навчальні заклади мають бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами
03.06.2016 | 09:36
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Якісна освіта для дітей з особливими потребами залежить від уміння педагогів диференціювати навчальний процес, щоб забезпечити доступність освіти для дітей з різними можливостями і потребами. Про це зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час спілкування з керівниками шкіл - учасниками тренінгу  «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати» у Житомирі. 

За словами Лілії Гриневич, навчальні заклади повинні бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами. «Заклади мають докласти зусиль для створення в них належних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами», - підкреслила Міністр.

Лілія Гриневич зазначила, що Міністерство спільно з органами управління освітою виконавчої влади та органами місцевого самоврядування реалізує комплекс заходів щодо розвитку мережі навчальних закладів, які запроваджують інклюзивне навчання – забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Важливу роль у забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими потребами відіграє підготовка педагогічних кадрів. З цією метою у вищих педагогічних навчальних закладах запроваджені навчальні курси, а розділ про основи освіти для дітей з особливими потребами включено до навчальних програм для слухачів курсів підвищення кваліфікації на базі обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Міністр повідомила про необхідність просвітницької роботи серед батьків та дітей у навчальних закладах для того, щоб виховувати толерантне суспільство.

Разом з тим результат навчання дітей з особливими потребами буде задовільним лише за умови консолідації зусиль усіх інституцій, що опікуються долею таких дітей. Коли в одній команді будуть працювати управлінці, науковці, педагоги та відповідні фахівці, за активної участі батьків. «Батьки та громадські організації є рушійною силою, за підтримки яких відбуваються зміни у системі освіти дітей з особливими освітніми потребами», - підкреслила Лілія Гриневич.

версія для друку