українська російська англійська
Міністр екології та природних ресурсів Остап Семерак заявив про відродження екологічної освіти в Україні
09.06.2016 | 17:03
МІНІСТЕРСТВО ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

Український Уряд усвідомлює важливість та значення розвитку й популяризації освіти в інтересах сталого розвитку (ОСР) серед громадян та докладає максимальних зусиль щодо її практичної реалізації в країні. Про це розповів Міністр екології та природних ресурсів Остап Семерак, виступаючи на 8-мій Конференції міністрів «Довкілля для Європи».

 Він нагадав, що ініціатива щодо розробки Стратегії Європейської економічної комісії ООН (ЄЕК ООН) з освіти для сталого розвитку (ОСР) прозвучала на Київському саміті «Довкілля для Європи» у 2003 році та подякував за багаторічну роботу Керівному комітету з ОСР ЄЕК ООН, висловивши сподівання, що продовження його мандату до 2030 року буде сприяти подальшому системному впровадженню ОСР.

 Водночас Остап Семерак відзначив основні кроки подальшого впровадження ОСР в Україні. Зокрема, відновлення роботи Міжгалузевої робочої групи з питань розвитку екологічної освіти та ОСР  в Україні, інтеграцію екологічної складової в навчальні плани всіх рівнів освіти та створення електронної платформи з обміну досвідом ОСР.

 «Ми усвідомлюємо першочергове значення ОСР для сталого розвитку, тому упродовж декади ОСР ми доклали зусиль щодо реалізації її головних положень в Україні. При Мінприроди працює Міжгалузевий координаційний центр ОСР, який сприяє інтеграції Стратегії ЄЕК ООН і інтересах  ОСР в національну державну політику. Також при нашому Міністерстві започатковано окремий напрям бюджетної програми у сфері екологічної освіти та поширення екологічної інформації, який фінансується за рахунок Фонду охорони навколишнього природного середовища України і за рахунок якої здійснені багаточисленні заходи, зокрема, впроваджені програмне та навчально-методичне забезпечення ОСР», - розповів Міністр.

 Водночас Остап Семерак підтримав пропозицію колеги з Нідерландів щодо організації позапрограмної екологічної освіти та запропонував вивчити можливість обміну студентами між країнами у рамках подальшого впровадження ОСР, зауваживши, що основними викликами на шляху впровадження ОСР в Україні залишається брак державного фінансування.

 

версія для друку