українська російська англійська
Геннадій Зубко: Розвиток авіаційного кластеру в Україні як ніколи на часі
07.07.2016 | 17:17
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Питання розвитку в Україні авіаційного кластеру як ніколи на часі. Тому сьогодні важливо запропонувати таку програму, яка б з’єднала в один вузол декілька напрямів авіапромисловості:  виробництво, маркетинг, продаж, супровід експлуатації, ремонт та гарантійний сервіс. Про це заявив Віце-прем'єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко сьогодні під час робочої зустрічі з представниками галузі на ДП «Антонов».

«Ми вже маємо реальний запит від наших східних партнерів - Туркменістану, Азербайджану, Казахстану, інших країн - які зацікавлені й вже замовляють літаки, які виготовлюються на ДП «Антонов». Також перспективним може стати й ринок Китаю та Індії. Тому впровадження програми щодо розвитку авіаційного кластеру; ухвалення Парламентом відповідного законодавства, зокрема законопроекту №3456; належна підтримка з боку держави, а також лобіювання українських виробників на міжнародних ринках – головні завдання порядку денного щодо розвитку авіабудування. Вітчизняні конструкторські розробки, фаховість кадрів, конкурентні інноваційні рішення у галузі авіабудування мають стати брендом №1 України, який визнаватиметься у всьому світі», - наголосив Геннадій Зубко.  

Віце-прем'єр-міністр нагадав, що 1 липня 2016-го у ході з 11 засідання Міжурядової українсько-азербайджанської комісії з питань економічного співробітництва було домовлено про розширення співробітництва в авіаційній галузі. Він повідомив: «В рамках цих домовленостей ДП «Антонов» має  представити азербайджанській стороні попередню програму і структуру організації планування, будівництва та забезпечення діяльності на території Азербайджану підприємства з виробництва літаків АН-178. Переконаний, що на підприємстві є достатній фаховий рівень для розробки такої програми для азербайджанської сторони. А надалі ми розглядатимемо можливість  аналогічних пропозицій для інших партнерів. Та головна мета, якої маємо досягти, – позиціонування України, як потужної авіабудівної держави з високим фаховим рівнем, та яка має успішний практичний досвід кооперації з країнами, що зацікавлені у розвитку власного авіабудування». 

Крім того, на думку Геннадія Зубка, важливий напрям – імпортозаміщення. «Насамперед, ідеться про заміщення вузлів та агрегатів, які ще з радянських часів традиційно Україні постачали російські підприємства. Ми успішно вирішуємо цю проблему. Сьогодні є можливості поставки всіх цих деталей з інших країн, і що дуже важливо – більшість деталей буде вироблена українськими виробниками. Вже підтверджено, що якість і технічні параметри наших літаків стали вищими після того, як певні агрегати нам почали постачати світові корпорації. 100% імпортозаміщення без участі РФ відбудеться на тому літаку, який буде випущений із стапеля ДП «Антонов», - наголосив Геннадій Зубко. 

 

версія для друку