українська російська англійська
У ДР Конго льотчики національного контингенту провели чергові навчально-тренувальні польоти вночі
12.09.2016 | 11:31
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

Вже понад 7 місяців на Африканському континенті у форматі «24 години 7 днів на тиждень» виконують завдання Місії ООН зі стабалазації у Демократичній Республіці Конго військовослужбовці чергової ротації 18 окремого вертолітного загону.

Безперечно, основне робоче навантаження лягає на льотно-підйомний склад загону. Практично щоденно авіаційні секції штабу Місії планують польоти для українських вертольотів Мі-8 та Мі-24. Перевезення пасажирів та вантажів у важкодоступні регіони, авіаційна підтримка і супроводження, демонстрація сили, – ці завдання для льотчиків 18 окремого вертолітного загону вже стали щоденною, рутинною роботою. І все ж поряд з напруженим робочим графіком українські військові не припиняють вдосконалювати професійні навички. Навчально-тренувальні польоти вночі, які нещодавно провели екіпажі Мі-8, яскраво це підтверджують.

«У ДР Конго нічні польоти суттєво відрізняються від польотів в Україні, – розповідає заступник командира 18 окремого вертолітного загону з льотної підготовки підполковник Павло Бардаков. – Насамперед, це зліт-посадка з аеродрому, який знаходиться на висоті майже 1 500 метрів над рівнем моря. У розрідженому повітрі двигуни вертольоту працюють по-іншому. Крім того, навколо аеродрому гори, діючі вулкани, кордон з сусідньою державою Руандою. Ці фактори вимагають від наших льотчиків максимум уваги, вміння орієнтуватися, знань технічних особливостей вертольоту тощо».

Також у ході нічних польотів льотчики загону відпрацьовували й вправи рятувальних робіт з режиму висіння над сушею. За словами начальника пошуково-рятувальної й парашутно-десантної служби загону полковника Сергія Роміцина, ці тренування спрямовані на синхронізацію дій екіпажу та команди рятувальників в екстрених ситуаціях.

«В Африці і, зокрема, в ДР Конго багато важкодоступних районів. Там немає не лише доріг, а й навіть безпечних вертолітних майданчиків. Тож підйом постраждалих можливий лише за допомогою вертолітної лебідки. Такий спосіб евакуації – можливо, єдиний шанс для постраждалих, і помилки в нас бути не може», – розповідає офіцер.

Загалом лише за нічну зміну льотчики 18 окремого вертолітного загону виконали 19 польотів із загальним нальотом понад 6 годин.

версія для друку