українська російська англійська
Еміне Джапарова: В умовах інформаційної війни журналісти - це ті ж бійці, зброя яких - стандарти та етика професії
26.10.2016 | 12:29
МІНІСТЕРСТВО ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

25 жовтня 2016 року Перший заступник Міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова взяла участь в загальноукраїнській конференції:  «Журналістська освіта в Україні: що маємо і куди рухаємося?», організована ГО «Детектор медіа» в рамках проекту «Сприяння вдосконаленню системи медіаосвіти в Україні», що підтримується Міністерством закордонних справ Чеської Республіки.

Еміне Джапарова наголосила, що в умовах інформаційної війни, журналісти – це ті ж бійці, зброя яких – стандарти та етика професії, адже тільки за умов їх дотримання можна казати про адекватний та екологічний інфопростір.

За словами Першого заступника, важливим в підготовці фахівців в цій царині є практика та залучення до викладацької діяльності практикуючих журналістів, інтегрованість до міжнародного контексту особливо за умов відсутності інформаційних кордонів.

Під час заходу було презентовано результати дослідження журналістської освіти на факультетах журналістики в Україні: в якому стані вона зараз.

Виконавчий директор ГО «Детектор медіа» Діана Дуцик, презентуючи результати дослідження відмітила, що запити були надіслані 39 кафедрам і факультетам (не брали до уваги ті, які тільки цього року відкрилися).

Лише 19 надали відповіді. Також проведено он-лайн анкетування індустрії у 5 областях, опитали 39 редакцій.

«Медіа вже не єдині, хто постачає інформацію. Вони зараз більше фільтри цієї інформації. І це повинно впливати на журналістську освіту, − каже Діана Дуцик. − Низька якість такої освіти провокує ринок створювати свої школи».

Найбільше, що вразило: «Факультети журналістики, які повинні вміти працювати зі словом та інформацією самі не здатні себе презентувати. З 39 вишів, які готують журналістів, сайти мають тільки 20. З тих, хто має сайти, лише 2 є якісними і повними, де є повна інформація про викладачів, курси, новини навчального закладу. У соціальних мережах теж лише 20 присутні. Але інколи акаунти не оновлюються рік, а деякі засмічені рекламою на кшталт «Зробимо курсові і дипломні роботи» Конференція зібрала всіх зацікавлених представників галузі: освітян, громадськість, державні органи влади, народних депутатів України, приватний сектор медіа.

 

версія для друку