українська російська англійська
Безпосередній діалог з японським бізнесом - ключовий фактор успіху на японському ринку, - Ольга Трофімцева
23.11.2016 | 10:56
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

22 листопада у Токіо відбулася зустріч заступника Міністра аграрної політики та продовольства України Ольги Трофімцевої та заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торгового представника України Наталії Микольської з Кодзі Йонетані, виконавчим віце-президентом японської організації зовнішньої торгівлі “Джетро”.

В рамках зустрічі сторони обговорили можливості для торговельно-економічного та інвестиційного співробітництва між японськими та українськими компаніями, а також питання підготовки місії японського бізнесу до України у березні 2017 року.

 «Обсяги двосторонньої торгівлі в аграрному секторі, де є багато нішевих ринків для української продукції в Японії та зацікавленість імпортерів, а також інвестиційне співробітництво між країнами мають на сьогодні значний потенціал для збільшення», - наголосила Ольга Трофімцева.

Українська сторона окремо відзначила додаткові переваги для японських компаній від інвестицій в український аграрний сектор, особливо у таких напрямках як сільськогосподарські машини для малих фермерів, розвиток логістики та інфраструктури і переробка, включаючи обладнання для ветеринарних лабораторій.

Японська сторона підтвердила, що українські виробники сільгосппродукції матимуть спеціальні (пільгові) умови участі у Foodex Japan 2017 в рамках платформи Jetro. За словами Ольги Трофімцевої, це дасть можливість нашим компаніям вже навесні наступного року презентувати свої продукти потенційним японським покупцям та напряму встановити контакти з імпортерами.

Довідково

Японська організація зовнішньої торгівлі (JETRO «ДЖЕТРО») – це незалежний адміністративний орган під егідою Міністерства економіки, торгівлі та промисловості Японії, створений для сприяння розвитку торговельно-економічного співробітництва з іншими країнами світу. Він підтримує п’ять пріоритетних галузей: машинобудування, сільське господарство, рибальство та лісництво, текстильна промисловість, дизайн та інформаційні технології. Організація має 36 регіональних офісів в Японії та 72 офіси у 55 країнах світу. Закордонні представництва «ДЖЕТРО» здійснюють збір інформації про місцеві ринки та інвестиційний клімат у країнах перебування та сприяють японським компаніям у реалізації торговельних операцій або відкритті бізнесу за кордоном. З 2002 р. «ДЖЕТРО» відправляє бізнес-місії до країн, де японський малий та середній бізнес потенційно шукає ділових партнерів.

версія для друку